יוצא מהרשת: מותג ההלבשה המקוון שמגיע לקניונים

Jockey, שמכר עד היום רק באינטרנט ישירות לצרכנים, יפתח בקרוב את חנות הפופ-אפ הראשונה שלו בקניון


פורסם בתאריך: 10/09/2019, גיליון 1985

מותג ההלבשה וההלבשה התחתונה Jockey International, שמכר עד היום רק באמצעות רשת האינטרנט ישירות לצרכנים, הודיע כי הוא יפתח חנות פופ-אפ ראשונה במתחם edit @ Roosevelt Field. החנות בשטח של 160 מטרים רבועים, תציג את מגוון המוצרים של המותג לגברים ונשים. המגוון כולל: בגדי גברים, בגדי נשים, בגדי ים, הלבשה תחתונה וביגוד ספורט.

 

לקוחות שיגיעו למתחם החדש יוכלו ליהנות ממבצעים ייחודיים לזמן קצר, מבצעים מיוחדים למתחם והנחות משמעותיות על מוצרים מסויימים. במתחם, שיהיה פתוח במהלך ינואר, תוצג קולקציה ייחודית שפותה בשיתוף ויקטוריה ארלן.


Jockey. יוצאים מהרשת לקניון
Jockey. יוצאים מהרשת לקניון

ארלן, חלתה בילדותה ונשארה משותקת וללא יכולת לתקשר למשך ארבע שנים, וזכתה מאוחר יותר בתחרות השחייה שנערכה במסגרת אולימפיאדת הנכים. במקביל, היא החזירה לעצמה את יכולות הדיבור ואפילו השתתפה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים".

 

"הרבה זמן רצינו לפתוח חנות פופ-אפ והמתחם שהוצע לנו בקניון Roosevelt Field איפשר לנו את הגמישות לה היינו זקוקים על מנת להראות את מגוון המוצרים שלנו", אמרה מליסה לטאם, סגנית נשיא החטיבת הקמעונאות של המותג בצפון אמריקה.

 

Jockey היא החברה החמישית שמשתפת פעולה עם בעלת הקניונים סיימון, מאז שהיא השיקה את המתחם בשנת 2017. Hope & Henry, מותג אחר שפתח בעבר חנות פופ-אפ במתחם, הודיע לפני מספר חודשים כי הוא יפתח 15 חנויות קבועות בקניונים של סיימון במיקומים שונים בארצות הברית.

כתבות נוספות