הרשימה המנצחת: אלו הזוכים בפרסי מוצר השנה 2020

הצרכנים בישראל בחרו את מוצרי השנה לשנת 2020. גם השנה ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות בעולם שבהן מוענקים הפרסים

פורסם בתאריך: 31/03/2020, גיליון מיוחד

כמעט חודש אחרי הבחירות לכנסת, ובלי שנראית הכרעה פוליטית ברורה באופק, דבר אחד כבר הוכרע על ידי הצרכנים: מיהם הזוכים לשנת 2020 בפרסי מוצר השנה. הזוכים נחשפים כעת לראשונה בעיתון "פורום שיווק".

 

מוצרי השנה בישראל לשנת 2020 נבחרו על ידי הקהל הישראלי במסגרת מחקר צרכנים מקיף מסוגו שערך מכון המחקר קנטאר מדיה בקרב יותר מ-3,500 צרכנים.

 

בין הזוכים בשנה זו: סדרת יופלה GO לייט, יופלה To go וסדרת GO ללא חלב של תנובה; סדרת האגיס אקסטרה קר; אלביב DREAM LONG של לוריאל פריז; איילינר, פריימר ומגבונים לניקוי איפור במותג MILUCCA ; מזגני TADIRAN SUPREME; Private Chef של נעמן; ג'ל כביסה וכדוריות הבושם של בדין ו-CRYSTAL LIGHTS SPARKLES של GA-DE.

 

ברשימה נמצאים גם: אפליקציית מכבי שרותי בריאות החדשה; שירות smart advice של בנק הפועלים; PEPPER  - פתיחת חשבון בנק דיגיטלי לצעירים; NEXT TV של הוט; ביטוח דירה אונליין של כלל ביטוח ופיננסים; אתר שופרסל אונליין; וולטרן אמולג'ל עם פקק מיוחד לשמירה על ידיים נקיות ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל.

 

לכל המוצרים הזוכים בפרס מוצר השנה 2020:

 


ישראל – החדשנית בין המדינות בעולם

גם השנה, ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות, שבהן הוענקו השנה פרסי מוצר השנה.

 

העובדה שבישראל מוענק המספר הרב ביותר של פרסי חדשנות למוצרים ולשירותים חדשים מעידה על רמת החדשנות הגבוהה בארץ, גם בשל העובדה שחברות מקומיות משיקות מוצרים ושירותים חדשניים וגם משום שחברות בינלאומיות מרבות להשיק לצרכן הישראלי, הידוע כחובב חדשנויות, את המוצרים החדשים שלהן.

כתבות נוספות