מסע בארץ הקוסמטיקה

מותג טיפח מדרום קוריאה מציע לצרכנים מסע קסום בחיפוש אחר חומרי הגלם של מוצריו - באמצעות חוויית מציאות מדומה

פורסם בתאריך: 22/11/2016, גיליון 1849

החנות של Innisfree. מיתוג במציאות מדומה
החנות של Innisfree. מיתוג במציאות מדומה
מותג הקוסמטיקה הדרום קוריאני Innisfree משתמש במציאות מדומה על מנת לאפשר לצרכנים לחוות את מסע המותג שלו. 
הצרכנים שמגיעים לחנות הדגל של המותג שהושקה לאחרונה בעיר שנחאי, יכולים לעלות על אופני מציאות מדומה ולדווש אל עבר חוויה באי הקוריאני, Jeju - אי וולקני עליו גדלה צמחייה עשירה ומגוונת, המספקת חלק גדול מהמרכיבים עליהם מתבססת חברת הקוסמטיקה.
חוויית המציאות המדומה מאפשרת למבקרים לאסוף את הרכיבים השונים באי עצמו, ובכך לחוות את מהלך ייצור המוצרים הזמינים בחנות.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.innisfreeworld.com.

כתבות נוספות