אופל מציעה: צפיות בווידאו תמורת מכונית

קמפיין ייחודי של יצרנית הרכבים ביוטיוב איפשר לצרכנים להעלות סרטונים של נסיעת מבחן ולקבל את הרכב בחינם תמורת מספר מסוים של צפיות

פורסם בתאריך: 12/12/2017, גיליון 1900

המשווקים כבר למדו כי צפיות ביוטיוב יכולות להיות מטבע עובר לסוחר. עכשיו, סוכנות הפרסום הההולנדית JWT מצאה דרך להפוך את הצפיות ביוטיוב למטבע אמיתי באמצעות קמפיין "שלם בצפיות" שניהלה עבור יצרנית הרכב אופל.

 

איך זה עובד? צרכנים שרצו לקחת חלק בקמפיין קיבלו את אחת המכוניות מ"סדרת האונליין" של אופל לנסיעת מבחן והשתמשו בה כדי ליצור וידאו. לאחר הנסיעה הם העלו את הווידאו שיצרו לחשבון היוטיוב שלהם, ואם הוא הביא מספיק צפיות המכונית נשארה שלהם.

 



אופל שילבה שלושה דגמים במסגרת הקמפיין וקבעה שכל 40 צפיות שוות יורו אחד. המחירים של הדגמים הם שונים, אך, לדוגמה, על מנת לקבל חינם את דגם Karl Rocks נדרשו 589,000 צפיות; על מנת לקבל את דגם הקורסה נדרשו 739,000 צפיות בסרטון שהעלו המשתתפים. אחד המשתתפים הצליח לגרוף לסרטון שלו מעל חמש מליון צפיות, מה שזיכה אותו בדגם האסטרה של החברה.

 

הקמפיין זכה להצלחה כבירה וכעת מתכננת יצרנית הרכבים להביא אותו גם למדינות נוספות באירופה.

 

לפרטים נוספים - לחצו כאן

 

המהלך של אופל. כי צפיות שוות כמו מכונית
המהלך של אופל. כי צפיות שוות כמו מכונית
כתבות נוספות