לא מחכים: הום דיפו רוצה שהמוצרים יגיעו אליכם כבר מחר

קמעונאית מוצרי הבית תשקיע מיליארדי דולרים בשנים הקרובות על מנת שתוכל לספק לצרכנים את המוצרים שהזמינו תוך פחות מ-24 שעות

פורסם בתאריך: 26/06/2018, גיליון 1927

קמעונאית המוצרים לבית, הום דיפו, מתעתדת להשקיע בחמש השנים הקרובות סכום של 1.2 מיליארד דולר בבניית מרכזי הפצה לאורכה ולרוחבה של ארצות הברית. זאת, במטרה להבטיח כי מרבית ההזמנות שיתבצעו בערוצים המקוונים שלה יגיעו לבית הלקוח תוך פחות מ-24 שעות.

 

מעבר לנושא המהירות, ההשקעה המסיבית אמורה להוריד את עלויות המשלוחים ועלויות התפעול של מערך ההפצה של הרשת. הום דיפו מתעתדת להקים בשנים הקרובות 170 מרכזי הפצה חדשים, כולל 40 מרכזי הפצה למוצרי בנייה ומוצרים אחרים המשמשים את השוק המקצועי. בנוסף, הרשת גם תחזק את הקשר שלה עם סוכנים מקומיים, במטרה לשפר את מערך ההפצה של המוצרים הגדולים, כמו למשל ריהוט גן, מנגלים ועוד.

 

הום דיפו. הכל עניין של מהירות
הום דיפו. הכל עניין של מהירות

"כשנסיים את המהלך הזה נוכל להגיע ל-90% מהבתים בארצות הברית תוך פחות מיממה", אמר קריג מנר, מנכ"ל הרשת, בשיחה עם משקיעים שנערכה לאחרונה. "לפעמים הצרכנים רוצים את ההזמנה שלהם מהר ומוכנים לשלם עבור זה, ולפעמים הם רוצים לא לשלם ומוכנים להמתין. אנחנו צריכים להיות ערוכים לשתי האפשרויות", אמר מארק הולפיד, סגן נשיא לשרשרת האספקה ברשת.

 

ההשקעה של הרשת במערכת ההפצה היא חלק מהשקעה גדולה יותר של 11 מיליארד דולר, שנועדה לאחד את פעילות האונליין והאופליין של החברה, במטרה לספק ללקוחות חוויית קנייה אופטימלית על פני כלל הערוצים.


כתבות נוספות