פיצה האט משיקה קולקציה של מעילי דובון ממארז משלוחי הפיצה החדשים
מהלך הקד"מ נועד לתקשר את מערך המשלוחים המשודרג
של רשת הפיצריות
פורסם בתאריך: 17/10/2017, גיליון 1892
רשת הפיצריות פיצה האט יצאה לאחרונה במהלך
קידום מכירות בארצות הברית ששיאו בהשקת קו של מעילי דובון העשויים ממארז המשלוחים החדש
שלה שזכה לשם "חום התנור". שדרוג מערך המשלוחים הוא ניסיון של הרשת
לשמור על מעמד מוביל בשוק הפיצה בארצות הברית, לאחר שבמחצית הראשונה של 2017 היא
רשמה ירידה של 5% במכירות לעומדת השנה הקודמת.
בעוד שחלק מעיצוב המעיל דומה למעילי דובון אחרים בשוק, המעיל של פיצה האט יכלול עוד כמה יישומים ייחודיים, כמו למשל כיס המאפשר להגן על הטלפון הנייד בזמן הזמנת פיצה כשיורד גשם, וכיס פנימי בגודל של משולש פיצה.
השקת קו המעילים נערכה במקביל להשקת קו הלבשה של רשת המזון המהיר טאקו בל עם קמעונאית האופנה הבינלאומית Forever 21.
לפרטים נוספים - לחצו כאן