התוסף שיגלה לכם האם המותג שאתם אוהבים מוסרי

תוסף חדש לדפדפני הכרום והפיירפוקס יאפשר לצרכנים לקבל את כל המידע החשוב על הפרקטיקות והאתיקה של החברות מהן הם מעוניינים לרכוש מוצרים

פורסם בתאריך: 14/11/2017, גיליון 1896

בני דור המילניום מייחסים חשיבות גדולה לאותנטיות של המותגים שהם קונים, אך היכולת של הצרכנים לוודא כי המותג האהוב עליהם פועל בפרקטיות אתיות היא נמוכה למדי.  כעת, מיזם חדש בשם Impakt, הנמצא בשלבי גיוס המונים, רוצה להשיק תוסף לדפדפני כרום ופיירפוקס שיאפשר לצרכנים לקבל מידע רב על המותג טרם הרכישה, בלי הצורך לבצע מחקר מסובך באינטרנט.

 

המיזם החדש מפתח אלגוריתם שיחפש מידע גלוי על החברה ברחבי הרשת, כמו למשל האם המוצרים שלה ידידותיים לסביבה, האם היא חברה ממחזרת והאם היא מספקת תנאי עבודה נאותים לעובדים.


Impakt. ככה תדעו ממי אתם קונים
Impakt. ככה תדעו ממי אתם קונים


התוסף החדש צפוי להיות יעיל במיוחד בקניות באתרי מסחר מקוונים כגון אמזון, בהם הקונים יכולים לבצע קנייה של מוצרים זהים ממספר גדול של ספקים. כך למשל, אם החברה המשווקת משתמשת בעבודת ילדים, התוסף יוכל להתריע על כך לקונים באופן מיידי ולספק להם אופציות חלופיות של חברות שמציעות מוצרים דומים.

 

לפרטים נוספים - לחצו כאן


כתבות נוספות