בני דור המילניום מובילים את מהפכת החזרה לבישול בבית

הסיבות למגמה - הרצון לחסוך בכסף ולאכול בריא יותר. מגמת החזרה לבישול הביתי אינה נרשמת בקרב באוכלוסייה הכללית

פורסם בתאריך: 17/01/2017, גיליון 1857

34% מהצרכנים מתכוונים להקדיש זמן רב יותר לבישול בבית במהלך השנה הקרובה, כך עולה מסקר חדש שנערך בארצות הברית ופורסם בתחילת החודש.

הבישול הביתי חוזר. מה צריכות יצרניות המזון לעשות?
הבישול הביתי חוזר. מה צריכות יצרניות המזון לעשות?
עם זאת, מהסקר עולה כי רק כרבע (24%) מבני הדור הקודם - "דור הבייבי בום" - מתכננים לבשל יותר בבית, לעומת כוונה ברורה של כחצי (49%) מבני דור המילניום.
מסקנות הסקר מעניינות במיוחד לאור הטרנד הצרכני של השנים האחרונות, במסגרתו יותר ויותר צרכנים זנחו את הבישול הביתי ועברו לאכול בחוץ - עקב יציאת נשים רבות יותר לעבודה מחוץ לבית והמחסור בזמן פנוי לבישול ביתי.
"ממחקרים נוספים שערכנו עולה שבני דור המילניום מבשלים כיום הרבה יותר" אמרה אנה קונרי, מנהלת בכירה בסוכנות הפרסום הבינלאומית McGarryBowen. לדבריה, שתי הסיבות המרכזיות שמחזירות את בני דור המילניום לבשל בבית הן הרצון לחסוך בכסף והרצון לאכול בריא יותר.
מסקר נוסף שפורסם לאחרונה עולה, כי למרות הפופולריות הגדולה של תכניות הבישול בטלוויזיה ושל אתרי המתכונים ברשת, בקרב הציבור הכללי לא נרשמת מגמה של חזרה לבישול בבית.

כתבות נוספות