מוצרי מזון בטעם ג'ין כובשים את המדפים בבריטניה

המשקה האלכוהולי הפך לפופולרי מאוד בבריטניה ומשווקי המזון קופצים על העגלה ומחדירים אותו במגוון גדול של מוצרים - מיוגורטים ועד דגי סלמון טריים

פורסם בתאריך: 24/10/2017, גיליון 1893

רשת שיווק המזון הבריטית סיינסבורי החלה בקיץ האחרון לשווק גביעי יוגורט בטעם ג'ין המכילים 0.25% אלכוהול. בקרוב יעלו על מדפי הרשת גם סלמון, פופקורן ומתוקים בטעם ג'ין. "ברור שיש כאן סוג של גימיק, אבל למה לא?", אמר בן ריד, ברמן ותיק שכותב על נושאים שונים הקשורים באלכוהול. לדבריו, הג'ין מוסיף טעם וניתן לשלב אותו במוצרים רבים.

 

הג'ין הוא משקה פופולרי במיוחד בבריטניה ובשנה שעברה עברו המכירות שלו את רף מיליארד לירות השטרלינג. באופן מסורתי, הג'ין נחשב לאלכוהול זול שנצרך בקרב השכבות החלשות באוכלוסייה.

 

מוצרים בטעם ג'ין. גימיק זול או בחירת הצרכנים?
מוצרים בטעם ג'ין. גימיק זול או בחירת הצרכנים?

ניקולה ברמדלי, מפתחת מוצרי מזון ברשת סינסבורי, אמרה כי מכירות הג'ין היוקרתי נמצאות במגמת צמיחה גדולה בשנים האחרונות, וכי השימוש בטעם הייחודי שלו אינו מוגבל למשקה הג'ין אנד טוניק החביב על צרכנים רבים. לדבריה, הרשת מתעתדת כבר בקרוב להשיק מוצרים רבים מבוססי ג'ין.

 

אבל, כמו בכל הצלחה, גם למהלך הזה יש מבקרים. "יוגורט בטעם ג'ין אינו נראה כדבר טבעי", אמר בארני דסמזרי, שף במגזין האוכל של רשת השידור הממלכתית בבריטניה, BBC. לדבריו, יצרני המזון קופצים על הפופולריות של הג'ין ולכן הם משלבים אותו במוצרי מזון שונים, אך לא תמיד הטעם שמתקבל הוא טוב.

 

כתבות נוספות