משווקים לדור המילניום? תבדקו איפה הם עובדים

דוח חדש טוען כי הסתכלות על בני דור המילניום כמקשה אחת עלולה לסכן את המשווקים ולגרום להם להיכשל בשיווק לצעירים

פורסם בתאריך: 27/03/2018, גיליון 1915

משווקים הפונים לבני דור המילניום חייבים להפסיק להסתכל עליהם כמקשה אחת. כך עולה מדוח חדש של חברת Maritz Motivation Solutions. מהדוח עולה, כי בני דור המילניום, שמספרם בארצות הברית לבדה מגיע ל-80 מיליון צרכנים, הם למעשה הדמוגרפיה המגוונת ביותר מבין כלל הצרכנים.

 

מחברי הדוח טוענים, כי המדיה מתייחסת לכלל בני דור המילניום כנוודים נטולי אחריות ודאגות המשקיעים את מרבית זמנם ברשתות החברתיות. לדברי המחברים, חברות מסחריות שיפעלו לפי ההנחה הזו לא יהיו רלוונטיות לקהל העצום הזה בעוד חמש שנים.

 

לטענת מחברי הדוח, משווקים שרוצים לרשום הצלחה בקרב בני דור המילניום צריכים לפנות לסגמנט אחד בתוך הדמוגרפיה: צרכנים שמרוויחים טוב, אבל כאלו שאינם עשירים עדיין. או, במילים אחרות, צרכנים מתחת לגיל 55 שההכנסה השנתית של משק הבית שלהם עומדת על בין 100-250 אלף דולר, אבל עדיין אין ברשותם נכסים בשווי של יותר ממיליון דולר.

 

בעוד הסגמנט המוזכר למעלה מתייחס למעשה לשלושה דורות, מחברי הדוח טוענים כי המשווקים צריכים להשקיע רק בקבוצת דור המילניום מתוך הדמוגרפיה הזו. זאת, משום שההכנסה שלהם תהיה גבוה יותר מזו של בני דור הבייבי בומרס ובני דור ה-X. עוד נכתב, כי בני הקבוצה הזאת הם בעלי הסיכוי הגדול ביותר להפוך ללקוחות נאמנים, המשקיעים במותג לאורך שנים.

 

דור המילניום. לא מקשה אחת
דור המילניום. לא מקשה אחת

על מנת להגיע לקהל הממוקד הזה ממליצים מחברי הדוח למשווקים לפעול בכיוונים הבאים:

התמקדות בחוויה. התאמת המותג לתחושת ההרפתקנות של הצרכנים.

הרעב לידע. החברים בדמוגרפיה הזו אוהבים לדעת, וכאשר הם מחזיקים בידע הם אוהבים לשתף אותו עם חברים.

תקשורת פשוטה. חברי הקבוצה הזו גדלו בעידן האינטרנט, והם מצפים לקבל תשובות מיידיות על כל שאלה.

זמינות מסביב לשעון. החברים בדמוגרפיה הזו מבלים כשלוש שעות ביום מול הסמארטפון, לכן המשווקים חייבים להיות שם בשבילם בכל זמן נתון.

 

כתבות נוספות