וולמארט מצאה את התשובה למוצרים שאינם במלאי

הרשת השיקה לאחרונה פיילוט לאפליקציית מובייל חדשה שנועדה לתת את המענה המושלם ללקוחות

פורסם בתאריך: 01/01/2019, גיליון 1951

רשת השיווק וולמארט אינה ידועה במספר המוכרנים הגדול שמסתובבים בסניפים שלה ומעניקים עזרה ללקוחות. אבל עכשיו, כלי חדש שהיא השיקה יגרום לה, ככל הנראה, להגדיל את מספר העובדים בחנות.

 

אפליקצית מובייל חדשה מאפשרת למוכרנים בחנות להזמין עבור הלקוחות פריטים שאינם נמצאים במלאי, ולוודא כי הם ישלחו בחינם לבית הלקוח או לסניף בו מתבצעת הרכישה. היישומון החדשני מאפשר ללקוחות לשלם במגוון אמצעי תשלום, החל במזומן ועד לצ'קים וכרטיסי אשראי.

 

האפליקציה החדשה היא רק כלי אחד מבין מגוון כלים אותם בודקת הקמעונאית, במטרה לשפר את חוויית השירות שהיא מעניקה ללקוחות שלה. לאחרונה השיקה הקמעונאית שירות חדש במסגרתו מוכרנים הפזורים על ריצפת המכירה בסניפים יכולים להעניק ללקוחות שירותי קופה ולעזור להם לשלם על הרכישה.


וולמארט. כבר לא חסר במלאי
וולמארט. כבר לא חסר במלאי

בעונת החגים 2016 השיקה וולמארט שירות תחת השם "עוזר לחגים". השירות עזר לענות על מגוון שאלות של הלקוחות לקראת עונת החגים, במטרה לקצר באופן משמעותי את התורים בקופה.

 

במקביל, רשת וולמארט השיקה שירות רובוטי לניקוי המעברים, במטרה למקד את העובדים בחנות בעזרה ללקוחות המבקרים בסניף. השירות, המבוסס על טכנולוגיות מיקום מתקדמות, יכול לספק את שירותי הנקיון גם בשעות הבוקר, כאשר הלקוחות נמצאים בסניף. נכון להיום פועל פיילוט של שירות הנקיון ב-78 סניפים של רשת השיווק.

 

ג'ון קרסליוס, מנהל בכיר בחברה, אמר כי הרעיון מאחורי השירותי הרובוטי הוא לפנות זמן רק ככל הניתו למוכרנים בחנויות החברה. באופן כללי, וולמארט משקיעה מאמצים ומשאבים רבים במטרה לייעל את פוריות העובדים שלה.


כתבות נוספות