נמצאה הנוסחה לשיווק עבור בני דור המילניום (אולי)

סוכנות פרסום קנדית הפיקה סרטון המציג בצורה צינית את הדרך בה משווקים מתקשרים עם בני דור המילניום. שווה צפייה

פורסם בתאריך: 12/09/2017, גיליון 1888

אם המוצר או השירות שלכם פונה לדור המילניום, אתם פשוט חייבים לראות את הסרטון הבא:



סוכנות הפרסום הקנדית Dissolve וחברת ההפקה הברוקלינאית And/Or השיקו סרטון וידאו המציג בצורה צינית משהו את הדרך בה מתייחסים המשווקים לבני דור המילניום. בסרטון, המורכב מקטעי וידאו גנריים מספריות סרטונים כדגומת אימג' בנק, מציגה הסוכנות את השפה האחידה כמעט בה פונים המפרסמים לבני הדורות הצעירים.


הקריינות שמלווה את הפרסומת מתחילה במילים: "אתה ייחודי. אתה שונה. אתה מיוחד". בהחלט שווה צפייה.


הפרסומת של Dissolve. כי כולכם מיוחדים
הפרסומת של Dissolve. כי כולכם מיוחדים
כתבות נוספות