האם המציאות הרבודה תציל את טויס אר אס?

אפליקציה חדשה של ענקית הצעצועים פושטת הרגל מאפשרת לילדים המבקרים בחנות להיכנס לעולם חווייתי באמצעות סמארטפונים

פורסם בתאריך: 17/10/2017, גיליון 1892

במקביל להודעה שלה על כניסה להליכי פשיטת רגל, הודיעה רשת הצעצועים טויס אר אס על השקת אפליקציית מציאות רבודה בתקווה כי זו תעזור לה בהבראת החברה.

 

האפליקציה, שתהליך פיתוחה החל לפני הכניסה להליכי פשיטת הרגל, מאפשרת לקונים בחנויות הרשת בארה"ב לשחק במגוון משחקי מציאות רבודה בהתאם לאזור בו הם נמצאים בחנות. כך למשל, במעבר הסלים יוכלו הלקוחות לשחק במשחק כדורסל ובמעבר הבובות יוכלו הילדות לשחק במשחקי גידול תינוקות. במהלך המשחקים יכולים הילדים לאסוף כוכבים שעוזרים להם לפתוח משחקים נוספים. האפליקציה נוסתה ב-23 סניפים של הרשת במהלך החודשים האחרונים, והיא תושק בכלל הסניפים החל מהשבוע הבא.

 

האפליקציה של טויס אר אס. האם הלקוחות יחזרו לסניפים?
האפליקציה של טויס אר אס. האם הלקוחות יחזרו לסניפים?

לאחר ההצלחה האדירה וקצרת הטווח של המשחק פוקימון גו, החלו קמעונאים רבים לחבור לחברות טכנולוגיה במטרה למצוא את האפליקציה המנצחת שתעזור להם להביא את האנשים לחנויות. בכנס קמעונאי האינטרנט שנערך השנה בשיקגו אמר אימרן אנסני, מנהל מעבדת החדשנות של וולמארט, כי המציאות הרבודה תהפוך בחמש השנים הבאות לחלק אינטגרלי מהחוויה הקמעונאית.


אך למרות זאת, רבים בשוק אינם מאמינים כי בכוחה של האפליקציה לבדה להבריא את הרשת ולהציל אותה מהליך פשיטת הרגל אליו היא נכנסה.


 

כתבות נוספות