מותג הספורט שמטמיע עצמו אצל הצרכנים

Under Armour מבדל עצמו מהמתחרים באמצעות מגוון שירותים טכנולוגיים המשפרים את חיי הספורטאים

פורסם בתאריך: 27/06/2017, גיליון 1877

מותג הספורט Under Armour זכה להצלחה בזכות מוצרים יוצאי דופן המספקים חדשנות, ביצועים מרשימים ויתרון משמעותי על המתחרים, כך עולה מדבריו של ג'ורג' אנסון, מנהל פעילות המסחר המקוון במותג, שנשא דברים בכנס הקמעונאים המקוונים שנערך לאחרונה בשיקאגו.

TB12 Sleepwear. להיטמע בחיי הצרכנים
TB12 Sleepwear. להיטמע בחיי הצרכנים
"הצלחנו לשנות את הדרך בה אתלטים מתנהלים באמצעות שירותי הדיגיטל, המובייל ובזכות חדשנות מוצרית הכוללת מוצרים לבישים ומוצרים 'מוטמעים'", אמר הנסון. "המוצרים שלנו משנים את הדרך בה ספורטאים אוכלים, ישנים ומתאמנים".
הנסון סקר בכנס מספר טכנולוגיות חדשות שהוטמעו לאחרונה על ידי המותג, בהן נעליים אינטראקטיביות, בהן מותקן שבב המודד את כלל הביצועים של האתלט במהלך הפעילות ושולח אותם לאפליקציה ייעודית. בנוסף פיתח המותג את TB12 Sleepwear - בגדי שינה הכוללים בתוכם טכנולוגיה מוטמעת המאפשרת לאתלט לאגור כוחות לאחר האימון ולבנות עצמו מחדש במהלך השינה. למוצר הוקדש מהלך פרסומי נרחב אותו מוביל כוכב הפוטבול האמריקאי טום בריידי.
לדברי הנסון, הטכנולוגיות הלבישות עוברות טרנספורמציה והופכות לטכנולוגיות מוטמעות. לדבריו, באמצעות מגוון המוצרים אוספת החברה מידע על המשתמשים, אשר מאפשר לה לשפר את המוצרים וליצור מעורבות בקרב הצרכנים. בין היתר אוספת החברה מידע על הרגלי הקניות של הצרכנים, מיקומם, וכן מידע על הרגלי האימון, האכילה והשינה שלהם. 
במקביל, מספר ימים לפני הכנס השיקה החברה טכנולוגיה חכמה לנעלי ריצה בהתאמה אישית. מבקרים באתר החברה יכולים לעצב לעצמם נעל ולשלוט בכל אחד מהחלקים, כולל שימוש בתמונות של הצרכנים. החדשנות הזו מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית הדפסה חדשה בשם UA Icon - אשר במקור פותחה על מנת לאפשר למותג להציע מדי ספורט לקבוצות וארגונים, ורק לאחרונה נכנסה לשימוש ישיר עבור קהל הצרכנים.

כתבות נוספות