זירת המסחר הייחודית של טארגט תבדל אותה מהמתחרים?
פורסם בתאריך: 05/03/2019, גיליון 1960
רשת השיווק טארגט מנסה לבדל את עצמה
באינטרנט לעומת המתחרות וולמארט ואמזון. התשובה של הרשת למאמצי
הבידול נקראת Target +
והיא למעשה מגוון של מותגי אונליין חיצוניים המוכרים ישירות לצרכנים, שיצטרפו
עכשיו למגוון המוצרים שמוכרת הרשת בערוץ המקוון שלה.
"Target +מספקת
ללקוחות שלנו מגוון של מותגים איכותיים שיעשירו את מגוון המוצרים שכבר נמכרים
אצלנו בחנויות", אמר ריק גומז, סמנכ"ל השיווק בטארגט והאחראי על
הזרוע הדיגיטלית של החברה. הלקוחות של טארגט יוכלו לרכוש באתר החדש גם האמצעות
מגוון ההטבות הרגילות של הרשת, כמו למשל הנחה של 5% למחזיקי כרטיס המועדון,
משלוחים בחינם ואפשרות להחזיר מוצרים בסניפים הפיזיים.
הקמעונאית מחפשת עכשיו אחר מותגים איכותיים הפונים לנישות שונות, המעוניינים למכור ישירות לצרכנים. בשלב הראשון יוצעו לצרכנים מוצרים בקטגוריות מוצרי האלקטרוניקה, מוצרים לבית וצעצועים.
כך למשל ניתן יהיה למצוא את המותגים Kaplan Early Learning Company, Mizuno, Music123, Serenity Health & Home Décor ואחרים. המותגים שישתתפו בתוכנית יבצעו בעצמם את המשלוח לבתי הצרכנים, ואת ההחזרות יוכלו הצרכנים לבצע גם בסניפים.