מהפכת סימון המוצרים הגיעה לאפליקציית קרוגר

יישום חדש שהושק על ידי קמעונאית המזון מאפשר לצרכנים לתכנן טוב יותר את סל הקניות שלהם ואת המזונות אותם הם אוכלים

פורסם בתאריך: 24/07/2018, גיליון 1931

בשבוע שעבר השיקה רשת המזון קרוגר אפליקציית מובייל חדשה המשקפת את הערכים התזונתיים של המוצרים הנמכרים ברשת, במטרה לאפשר ללקוחות לקבל החלטות רכישה נבונות יותר עבורם ועבור בני משפחתם.

 

בין היישומים שניתן למצוא באפליקציה: מדריך לדירוג הערכים התזונתיים של הפריטים השונים, אפשרות לסריקה של הברקוד ומציאת מידע נוסף על הערכים התזונתיים של המוצר, המלצות אישיות על מוצרים ועוד. הדירוג שמציעה האפליקציה, תחת השם OptUP, מבוסס על הערכים התזונתיים והדירוג שלהם לפי רשויות הבריאות המוסמכות, כמו גם על צוות מומחים מיוחד של הקמעונאית.

 


OptUP. רשת שיווק שדואגת לבריאות הצרכנים
OptUP. רשת שיווק שדואגת לבריאות הצרכנים


המוצרים מדורגים בסקאלה של אפס עד מאה. כך למשל, מוצרים שזכו לדרוג של 71 נקודות ומעלה (מסומנים באייקון ירוק), מתאפיינים ברמות נמוכות יותר של שומן רווי, פחות סוכר ופחות קלוריות. לעומת זאת, כוללים יותר ערכים בריאים, כמו למשל סיבים תזונתיים או פרוטאין.

 

מוצרים שקיבלו ציון של בין 35-70 מסומנים בצהוב, ומוצרים שקיבלו ציון של פחות מ-35 נקודות מסומנים באדום. הרשת ממליצה ללקוחות המשתמשים באפליקציה כי לפחות 50% מסל הקניות שלהם יכלול מוצרים המסומנים בירוק.

 

בנוסף, הרשת בודקת את הציון הכללי של סל הקניות של הצרכנים על סמך קניות של שמונה שבועות לאחור, ונותנת להם ציון כללי בדרוג מאפס לאלף. מהרשת נמסר כי דרוג של 600 ומעלה מראה כי הצרכן עושה החלטות קנייה בריאות באופן יחסי. "האפליקציה החדשה, מבוססת הדאטה, יוצרת עבור הלקוחות שלנו חוויה שקופה יותר וחינוכית, במטרה לגרום לקהל באמריקה לצרוך ולאכול מזונות בריאים יותר", אמרה יעל קוסט, מנהלת הדיגיטל הראשית של קרוגר. בעתיד מתעתדת הרשת להוסיף לאפליקציה יישומים נוספים.

כתבות נוספות