תוצאות מהפכת המוכרנים של טארגט

רשת השיווק הופכת את המוכרנים בחנויות למקצוענים בקטגוריה בה הם עובדים, במטרה להציע חוויית קנייה יוצאת מגדר הרגיל

פורסם בתאריך: 10/04/2018, גיליון 1916

רשת הקמעונאות טארגט משקיעה משאבים גדולים בצוות שלה כחלק ממהלך אסטרטגי משמעותי אותו תיאר לאחרונה בריאן קורנל, מנכ"ל החברה, כאחד השינויים הגדולים ביותר בתולדותיה. "אנחנו משקיעים הרבה שעות באימון העובדים במטרה להפוך אותם למומחים בתוך החנויות", אמר קורנל.

 

לדבריו, השינוי הגיע לאחר שהחברה הקשיבה ללקוחות וגילתה שבקטגוריות מסוימות הם היו רוצים למצוא מוכרנים בעלי ידע גדול שיעזרו להם במהלך הקניות. כך למשל, כאשר לקוחה קונה בקטגוריית הטיפוח היא רוצה למצוא מומחה לטיפוח שיעזור לה בקנייה, וכך גם בקטגוריות ההלבשה, הגאדג'טים המזון ועוד.


טארגט. הלקוחות מחפשים מקצוענים
טארגט. הלקוחות מחפשים מקצוענים

לדברי קורנל, מהפכת המקצוענות של הרשת תחל תחילה בקטגוריות הליבה שלה, ותעבור בהמשך גם לקטגוריות אחרות. זאת, משום שהצרכנים רוצים לקבל שירות מעולה ממוכרנים שמכירים את התחום בו הם עובדים ורמת המומחיות שלהם גדולה בהרבה מזו של הקונים עצמם.

 

במקביל, טארגט החלה לשתף לאחרונה פעולה עם אפליקציית משלוחי המזון Shipt. באמצעות האפליקציה יכולים הלקוחות לרכוש מזון מטארגט והמשלוח, שמלוקט בסניף הקרוב אליהם, מגיע לביתם תוך פחות משעה האחת. קורנל אמר כי שיתוף הפעולה הזה הוא אחד מהדרכים באמצעותן מציעה החברה  שירות לקוחות יוצא מגדר הרגיל, במטרה לבדל את עצמה מהשחקניות האחרות בשוק.

כתבות נוספות