וולמארט בוחנת פורמט חדש להחזרת הקונים

הרשת, הידועה בסניפים השמרניים שלה, בודקת מגוון של פורמטים וטכנולוגיות שיאפשרו לה להציע חוויה צרכנית משודרגת לצרכנים המעודכנים

פורסם בתאריך: 30/05/2017, גיליון 1873

ענקית הקמעונאות וולמארט, שסניפיה ידועים בגישה ספרטנית ושמרנית, החלה לבדוק לאחרונה אפשרויות להנעת מהלך אשר ישנה באופן משמעותי את תדמית הרשת ואת חוויית הקנייה שהיא מציעה לקונים. בין השאר בוחנת הרשת פורמט קמעונאי חדש, שנמצא כרגע בשלבי פיילוט ראשונים.

וולמארט. הטכנולוגיה משפרת את חוויית הקונים
וולמארט. הטכנולוגיה משפרת את חוויית הקונים
במסגרת הפיילוט מפעילה הרשת שני מרכזי קניות ניסיוניים, האחד בטקסס והשני בפלורידה, הכוללים מספר חידושים טכנולוגיים שנועדו לשנות את חוויית הקנייה:
  • טכנולוגיה אינטראקטיבית אשר מקרינה תמונות על שולחנות וקירות, ומאפשרת לצרכנים לקבל מידע נוסף על המוצרים המוצעים לקנייה.
  • מסכי מגע המאפשרים לצרכנים לקנות בסניף מוצרים הזמינים רק בערוצי קנייה מקוונים, ולשלם עבורם בקופת הסניף לצד מוצרים אחרים. 
  • מסכי מגיע באזור המעדנייה, המאפשרים לצרכנים לבצע הזמנה בתחילת הביקור, ולאסוף אותה רגע לפני התשלום בקופה.
  • שירות Wi-Fi המאפשר לזמן מוכרן בזמן השיטוט בחנות.

בנוסף כולל השירות גם את טכנולוגיות ה- Scan&Goבה כבר עשתה הרשת שימוש במסגרת פיילוטים אחרים. 
הפורמט החדש הוא רק אחד מכמה ניסיונות של הקמעונאית לאמץ שינויים שיתאימו לדרישות הצרכנים. בשנה שעברה רכשה הרשת את האתר Jet.com, במטרה לספק תחרות משמעותית לאמזון בתחום המכירות המקוונות. מוקדם יותר השנה רכשה הרשת את קמעונאית ההנעלה המקוונת ShoeBuy, ואת מותג האופנה המקוון ModCloth.
בנוסף השיקה וולמארט חממה טכנולוגית, שנועדה לטפח חברות טכנולוגיה המספקות פתרונות לעולם הקמעונאות.

כתבות נוספות