מהלך שיווקי הפוך: מותגי האונליין יוצאים לעולם האמיתי

מדוע מותגים שפועלים רק באמצעות האינטרנט חייבים לפתח ערוצי שיווק מחוץ למסך? שני מנהלים מסבירים

פורסם בתאריך: 16/07/2019, גיליון 1977

מותג המוצרים לבית Parachute ומותג המשקפיים Blenders בנו את עצמם באינטרנט עם מכירות ישירות לצרכן. למרות זאת, בכנס הקמעונאים המקוונים של ארצות הברית שנערך לאחרונה בשיקגו, אמרו צ'ייס פישר, מנכ"ל מותג המשקפיים ולוק דרולז, סמנכ"ל השיווק של קמעונאית המוצרים לבית, כי חלק לא מבוטל ממאמצי השיווק של שתי החברות מתבצע דווקא מחוץ לעולם המקוון.

 

"למרות שהטלפון הנייד נמצא איתנו כל היום, עדיין מרבית הדברים שאנחנו עושים הם מחוץ למסך", אמר דרולז והוסיף כי זו הסיבה שחשוב לשלב גם שיווק אוף ליין על מנת לחזק את הקשר עם הצרכנים.


Blenders. כי יש חיים מחוץ למסך
Blenders. כי יש חיים מחוץ למסך

פישר ציין פעילות קד"מ שמותג המשקפיים שלו עורך בשיתוף Groove Cruise – פסטיבל מוזיקה שנערך על אוניית תענוגות וכולל 50 תקליטנים מובילים מהעולם. במסגרתו, צרכנים שמגיעים לאירוע מוזמנים לקבוצת פייסבוק סגורה של מותג המשקפיים שם הם יכולים לעזור בפיתוח דגם מיוחד לפסטיבל. התקליטנים ושאר המשפיענים שמגיעים לאירוע מקבלים את המשקפיים ללבישה במקום. במהלך השיט, שאורכו 72 שעות, המשפיענים מצלמים סרטוני וידאו ותמונות שלהם עם קולקציית המשקפיים שעוצבה במיוחד עבור המסיבה - וכך זוכה המותג לחשיפה גבוהה בקרב קהל היעד שלו. 


בנוסף, שני המותגים החלו גם לפתוח חנויות פיזיות, עם דגש על חנויות בוטיק קטנות של המותגים, שמתמקדות בקהלים מקומיים.

כתבות נוספות