מהפכת החבילות: משלוחים במשך 7 ימים בשבוע

חברות השילוח מגדילות את ימי הפעילות על מנת לתת מענה לצמיחה המסיבית בהזמנות מוצרים בערוצים המקוונים

פורסם בתאריך: 18/06/2019, גיליון 1973

ספקית המשלוחים FedEx תחל לספק משלוחים לבתי הלקוחות לאורך שבעה ימים בשבוע החל מינואר הקרוב. זאת, על מנת לתת מענה לגידול המשמעותי במסחר המקוון.

 

בספטמבר שעבר החלה החברה לספק משלוחים גם בימי שבת, ובתקופת החגים האחרונה בארצות הברית סיפקה החברה שירות חלקי גם בימי ראשון. כעת, תחל החברה לספק שירות רגיל בימי שבת במרבית השווקים המרכזיים בארצות הברית.

 

בהודעה ששלח בנושא, אמר ראג' סוברמניאן, נשיא ומנהל התפעול בחברה, כי פדקס צופה שעד שנת 2026 יוכפלו מספר החבילות הקטנות שיישלחו לבתי הצרכנים בארצות הברית. "הרחבת השירות שלנו לימי ראשון תוכל לשרת טוב יותר את הקמעונאים ואת הצרכנים בארצות הברית", נכתב בהודעת החברה.

 

FedEx. אין זמן לנוח
FedEx. אין זמן לנוח

פדרל אקספרס (פדקס) היא חברת המשלוחים הראשונה שמתחילה לספק משלוחי חבילות בימי ראשון. המתחרה, UPS, החלה בשנה שעברה לספק משלוחים בשבת, וגם היא שוקלת מעבר לשבעה ימי עבודה בשבוע.

 

האנליסט קווין סטרלינג אמר כי המהלך של פדרל אקספרס יחזק את מעמדה מול הקמעונאית המקוונת הגדולה, אמזון, שאחראית לכמחצית מסך המסחר המקוון בארצות הברית. לדבריו, מכיוון שאמזון מציעה משלוחים תוך יום אחד, שותפי המשלוחים שלה חייבים לעבוד גם ביום ראשון. נכון להיום, פדקס אחראית על קרוב לשני מיליון משלוחים ביום לבתי הצרכנים.

 

כתבות נוספות