האם הצרכנים יקנו את החזון החדש של אברקרומבי אנד פיץ'?

מותג האופנה המצליח שהוקם בשנת 1892 נמצא כבר שנים בבעיה גדולה; כעת מנסה המותג לחזור לשורשים באמצעות קונספט קמעונאי חדש

פורסם בתאריך: 21/02/2017, גיליון 1862

חברת האופנה אברקרומבי אנד פיץ', שהמותג שלה זכה להצלחה רבה במשך שנים, סובלת לאחרונה מירידה גדולה במכירות ובחוזק המותג. כעת, לאחר 15 שנים בהן לא נעשה שינוי ממשי בחנויות המותג, יוצאת החברה בקונספט חדש שאמור לחולל עבורה שינוי תדמיתי.

אברקרומבי אנד פיץ'. לעשות את אמריקה גדולה שוב
אברקרומבי אנד פיץ'. לעשות את אמריקה גדולה שוב
בניגוד לחנויות הקיימות של הרשת, אשר משדרות אווירה אפלולית משהו, חזית החנויות החדשות תהיה שקופה ובמרכזה יעמוד פסל גדול עם לוגו החברה הוותיק, בו נעשה שימוש כבר בשנת 1900. הקונספט החדש נועד לתמוך גם בחוויית הקנייה הרב-ערוצית שמספקת הרשת, ובמסגרתו יעזרו המוכרנים לצרכנים לבצע קניות באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. בנוסף ייפרסו ברחבי החנות עמדות קופה לתשלום מהיר.
כמו כן ייפרסו בחנויות חדרי הלבשה סגורים בקפסולות, אשר יאפשרו לצרכנים למדוד בגדים ולשתף את חבריהם ובני משפחותיהם בחוויית הקנייה. החנות הראשונה במסגרת הקונספט החדש תפתח בקניון האופנה בעיר קולומבוס, אוהיו, כאשר אחריה מתכננת החברה לפתוח עוד שבע חנויות בתקופה הקרובה.
"חשוב לנו שהחנויות ישקפו את רוח המותג העכשווית, לכן יצרנו מרחב קמעונאי חם ומזמין יותר", נאמר בהודעת החברה. "אנחנו נרגשים לגלות מחדש ללקוחות הוותיקים והחדשים שלנו את ערכי החברה, המבוססים על מורשת אמריקאית רבת שנים".

כתבות נוספות