זהירות! החנות הזאת תגרום לכם לרצות עוד ילדים

קונספט קמעונאי חדש שהושק לאחרונה במנהטן מציג את המקום המושלם שכולל את כל מה שילדים אוהבים

פורסם בתאריך: 08/01/2019, גיליון 1952

חברת המדיה Buzzfeed, הידועה בעיקר בזכות השאלונים הוויראליים שלה, השיקה לאחרונה קונספט קמעונאי חדשני ברובע מנהטן בניו יורק תחת השם Camp.


החלק הקדמי של החנות הראשונה בקונספט החדש נראה למעשה כמו חנות רגילה הכוללת ספרים, צעצועים, בגדי ילדים ומאפים. אבל, ההפתעה האמיתית מתחילה כאשר מזיזים "דלת סודית" ונכנסים לחלל הענק שמאחורי החנות. בחלל ניתן למצוא יותר מ-24 אטרקציות שונות לילדים, כולל רצפת ריקודים עם אורות מתחלפים, לוח באמצעותו ניתן לייצר שירים, שולחנות יצירה מיוחדים ועוד אטרקציות מושקעות במיוחד.


Camp. מאחורי דלת הסתרים הזו מתחבא עולם ומלואו
Camp. מאחורי דלת הסתרים הזו מתחבא עולם ומלואו

מעבר למגוון הגדול של המוצרים והמזכרות הנמכרים במקום, החנות מציעה גם מגוון סדנאות מיוחדות לילדים בתשלום. בנוסף, הייחודיות של החנות מאפשרת לבעלים גם לקבל חסות מחברות מסחריות. כך למשל, חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס לקחה את חסותה על המקום עד מחצית חודש מרץ. אבל, ספונסרים יכולים גם להעניק חסויות זולות יותר על פעילויות ספציפיות.

 

בדומה לחנות Story, שהמייסדת שלה יושבת במועצת המנהלים של Camp, החנות תשנה את פנייה לחלוטין כל רבעון, פחות או יותר. על פיתוח החנות היה אחראי בן קאופמן, מייסד זירת המסחר Quirky שמנהל כיום את החטיבה המסחרית של באזפיד. קאופמן מתכנן לפתוח 10 חנויות בקונספט של Camp במספר ערים שונות בארצות הברית.

 

כדי להבין טוב יותר את החוויה שמציעה החנות דרך תמונות כדאי להיכנס לכתבה שפורסמה באתר Buzzfeed.

כתבות נוספות