M&H השיקה רשת חברתית לעצות אופנה בין צרכנים

במסגרת הפלטפורמה סטייליסטים מקרב הצרכנים יכולים לענות לשאלות בענייני אופנה של צרכנים אחרים

פורסם בתאריך: 07/05/2019, גיליון 1967

מותג האופנה המהירה M&H השיק לאחרונה פלטפורמה חדשה המאפשרת לקבל עצות בנושא אופנה בין צרכנים. הפלטפורמה, שעונה לשם Itsapark, נמצאת נכון לעכשיו בגרסת הבטא שלה ופתוחה רק למוזמנים.

 

צרכנים שמצטרפים לפלטפורמה יכולים לשאול שאלות בנושא לבוש, כמו למשל איך להתלבש לדייט לוהט או לראיון עבודה בתאגיד. נכון לעכשיו הקטגוריות באתר כוללות, בין היתר, "לבוש אביבי", "מוכנות למשרד", והביאו לי את המסיבה".

 

בין הבקשות שכבר עלו בפלטפורמה ניתן למצוא שאלות כמו: "איך אני יכולה ללבוש את הצעיף הזה שאני אוהבת מבלי להראות זקנה?"; "מה אני יכולה ללבוש לדייט לוהט כשאני מגיעה ישר מהעבודה?"; "מה הלבוש המתאים ביותר לתחילת השבוע?".

 

Itsapark. להביא את הסטיל לצרכנים
Itsapark. להביא את הסטיל לצרכנים

לאחר שהשאלה עולה לפלטפורמה היא משויכת לאחד מהסטייליסטים-צרכנים שמתוגמל על מענה מפורט. המענה מופיע בצורה של פוסט אינסטגרם, עם קישורים לפריטי לבוש ואופנה רלוונטיים. הפלטפורמה שייכת אמנם למותג M&H, אך הסטייליסטים רשאים להמליץ גם על מותגים אחרים. מנהלי הפלטפורמה מסרו, כי הסטייליסטים נותנים תשובות כנות והם חופשיים לקשר גם למותגים שהם אוהבים. ב- Itsaparkמקווים לפתוח את הפלטפורמה לקהל הרחב כבר בתקופה הקרובה.

 

מ-M&H נמסר כי החברה עובדת כל הזמן על דרכים שיעזרו לצרכנים לגלות אופנות חדשות ומוצרים חדשים. הפרויקט החדש נועד לתת לצרכנים מידע אובייקטיבי מסטייליסטים בקהילה הדיגיטלית.

 

גם מותגים אחרים מבצעים מהלכים בתחום העצות. כך למשל, רשת בתי הכלבו Neiman Marcus השיקה לאחרונה פלטפורמה המאפשרת למוכרנים בחנויות לענות לשאלות של צרכנים באמצעות שיתוף של פוסטים רלוונטיים באינסטגרם עם קישור לרכישה באתר.

 

כתבות נוספות