המהפכה של וולמארט: החזרת מוצרים שנקנו ברשת בתוך חצי דקה
פורסם בתאריך: 24/10/2017, גיליון 1893
ענקית הקמעונאות וולמארט ידועה באהבה שלה למחירים נמוכים, אבל עכשיו היא גם עושה כמה צעדים שיהפכו את חיי הצרכנים לנוחים יותר. כחלק מהמהלך, הודיעה הרשת על מערכת חדשנית שתאפשר לצרכנים שקנו מוצרים ברשת לבצע החזרות במהירות שיא.
החל מהחודש הבא, יוכלו לקוחות הקמעונאית להשתמש
באפליקציית המובייל של הרשת לביצוע החזרות בתהליך קצר שלא יעלה על 35 שניות. כל
שעל הצרכנים לעשות הוא להביא את המוצר לאחד הסניפים הקרובים למקום מגוריהם, לסרוק
אותו ולהשאיר אותו בקופת התורים המהירים או בנקודת החזרה ייעודית. בשנה הבאה
מתכננת הרשת להשיק את שירות ההחזרות גם עבור קניות שנעשו בסניפים.
בדומה ליוזמה של אמזון, החל מחודש דצמבר תאפשר הרשת ללקוחות לבצע החזרות של מוצרים זולים פגומים - מבלי להחזיר אותם. כל שעל הצרכנים יהיה לעשות הוא לסרוק את הברקוד באמצעות האפליקציה והכסף יוחזר לחשבונם.
"אנחנו מבינים כי תהליך ההחזרות של מוצרים שנקנו ברשת עשוי להיות מורכב וארוך, ולכן יזמנו מהפכה בנושא", אמר דינאל אקרט, סגן נשיא בכיר בחטיבה הדיגיטלית של וולמארט. לדבריו, השילוב בין מספר הסניפים הגדול לבין היכולות הטכנולוגיות במובייל מאפשר לחברה לשנות את כללי המשחק בכל הקשור להחזרת מוצרים.