רשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב מאחדות כוחות במטרה להוכיח שהפרסום בטלוויזיה עובד

במרכז היוזמה עומד הרצון להציג סטנדרט אחיד שיאפשר למפרסמים לראות את הקשר בין הפרסומות שלהם בטלוויזיה לבין פעילות הצרכנים בעולם האמיתי

פורסם בתאריך: 17/10/2017, גיליון 1892

נציגים ממספר גדול של רשתות טלוויזיה מתחרות בארה"ב נפגשו בשבוע שעבר על מנת לחפש יחד דרכים שיעזרו להוכיח למפרסמים שהפרסום בטלוויזיה עדיין עובד.

 

היוזמה החדשה, שזכתה לשם "Thor", היא הניסיון הנוכחי של שוק הטלוויזיה להילחם בזליגת תקציבי הפרסום לעבר המדיות הדיגיטליות, באמצעות כלים המאפשרים להוכיח קשר ישיר בין הפרסום בטלוויזיה לבין הנעת הצרכנים לקניות. "אנחנו רוצים להוכיח כי הפרסום בטלוויזיה עובד ועכשיו יש לנו גם את הכלים לעשות את זה", אמר אחד המנהלים שהשתתפו בפגישה.

 

אנשי הטלוויזיה נפגשו גם עם חברת Data Plus Math, שיכולה לספק אנליזה המחברת בין החשיפה של הפרסומות בטלוויזיה לבין התנהגות הצרכנים בעולם האמיתי. החברה הציגה את מודל השיוך שלה, שמאפשר לחברות הטלוויזיה להוכיח למפרסמים קשר בין הפרסומות למכירות בעולם האמיתי. באמצעות המוצר החדש יוכלו ערוצי הטלוויזיה להראות למפרסמים שלא רק שהפרסומות שלהם זוכות לחשיפה, הם גם מביאות לפעולה מחוץ למסך.

 

פרסום בטלוויזיה. חובת ההוכחה
פרסום בטלוויזיה. חובת ההוכחה

בעוד שחברות הטלוויזיה בארצות הברית עורכות כבר היום מחקרים במטרה להוכיח למפרסמים את יעילות הקמפיינים שלהם, הרעיון מאחורי Thor הוא ליצור סטנדרט אחיד בתעשייה שיאפשר למפרסמים לראות איך הקמפיין שלהם משפיע על התוצאות הממשיות של החברה.

 

עד לאחרונה, היכולת של הטלוויזיה לטרגט צרכנים הייתה קטנה למדי והסתמכה בעיקר על פילוח דמוגרפי שנגזר משעות הצפייה והתוכן הטלוויזיוני. עובדה זו מהווה חסרון יחסי בולט לעומת הפרסום הדיגיטלי שמאפשר להציג למפרסמים פילוחים מדויקים בהרבה.

 

על מנת לנסות ולהגיע לקהלים מפולחים יותר, חברו לפני מספר חודשים חברות הטלוויזיה Turnerויאקום ו-Fox ליוזמה נוספת, במטרה להציע למפרסמים פרסום משותף לפי סגמנטים שונים בסטנדרט אחיד. היוזמה עברה את שלב הפיילוט והחל מהחודש היא זמינה למפרסמים בארצות הברית.

כתבות נוספות