המוצרים החדשניים ביותר בעולם

בשנת 2016, ב-37 המדינות שבהן מוענקים פרסי "מוצר השנה", הוענקו פרסי החדשנות הבינלאומיים למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר. ליקטנו מתוכם מספר מוצרים שהיינו שמחים אם היינו יכולים למצוא גם אצלנו על המדפים. כתבה שנייה בסדרה

פורסם בתאריך: 27/12/2016, גיליון 1854

בגיליון 1852 פרסמנו כתבה ראשונה בסדרה שהציגה זוכים בולטים של מוצר השנה בעולם. בכתבה השנייה בסדרב בחרנו עבורכם מוצרים חדשניים נוספים, שגם אותם לא היינו מתנגדים למצוא אצלנו בישראל על המדפים:

הפסטה שמסייעת לדיאטה

Slim Pasta היא לא פחות ולא יותר מאשר פסטה דיאטטית. ואת זה לא אנחנו אומרים, אלא הצרכנים הבריטיים שבחרו בה כ"מוצר השנה" בקטגוריית הפסטות לשנת 2016. יצרני הפסטה מספרים שהסוד שלה טמון במתכון סודי, שמורכב מקמח ומשיבולת שועל אורגניים וטבעיים. הפסטה לא רק טעימה לדעת הצרכנים בבריטניה, אלא גם מסייעת לדיאטה משום שהיא מכילה רק 9 קלוריות ל-100 גרם הגשה, ועל כן יכולה להוות חלק מתפריט דיאטטי ומאוזן.

הסוללה שמיחזרה אותי

Energizer® EcoAdvanced™ היא הסוללה הראשונה בעולם שמיוצרת מ-4 סוללות ממוחזרות. אנרג'ייזר הצליחה לשבור מוסכמה שהייתה קיימת בתעשייה, שלא ניתן למחזר סוללות ולייצר מהן סוללות חדשות, ושגם תעבוד היטב ותחזיק מעמד לאורך זמן. אבל כיום, Energizer® EcoAdvanced™ - היא מציאות, שהצרכנים בארצות הברית, שראו שהיא מבטיחה - אבל גם מקיימת - העניקו לה את תואר "מוצר השנה 2016" בקטגוריית הסוללות.

שפתון בצורה של קובייה

Softlips® Cube הוא שפתון מהפכני, שהדבר הבולט בו ביותר הוא צורתו: מדובר בשפתון בצורת קוביית זכוכית מלוטשת. אבל הוא לא רק נראה מיוחד, אלא גם יעיל במיוחד והוא מציע 5 פעולות בשימוש אחד: כשהשפתון המלוטש והמיוחד במראהו, גם גורם לשפתיים להרגיש רכות יותר, חלקות יותר, הוא מונע יובש ומגן מפניו, וכל זאת תוך הוספת נגיעות של ברק לשפתיים. השפתון המיוחד הזה מגיע במגוון של טעמים והוא מכיל לחות ממרכיבי פרימיום כגון חמאת שיאה, נוגדי חמצון, ויטמינים ותוספת של מגן קרינה SPF 15.

הפרח במטבחי

מה שמיוחד בתערובת הטונה והפלפלים, ושזיכה אותה בפרס מוצר השנה 2016 באיטליה, היא האריזה שלו, שלא רק שנוחה יותר לשימוש, מונעת לכלוך ומיוחדת בצורתה - היא גם שומרת טוב יותר על טריות המוצר.
מעל צנצנת הזכוכית מורכב מעין "פרח", שעלי הכותרת שלו יכולים "להיסגר" לאחר שהצנצנת נפתחת וכך לשמור על הארומות והטעמים של הטונה מבלי שתנדף. בנוסף, כשפותחים את עלי הכותרת ניתן "למזוג" את הטונה לתוך צלחת או קערת סלט בקלות ובנוחות, בלי טפטופים ולכלוכים.
צורתה הדקורטיבית של האריזה גם מאפשרת להגיש אותה AS IS לשולחן מבלי שיש צורך להעביר את התכולה לצלחת הגשה.

בימים אלה נמשכת ההרשמה לפרס מוצר השנה בישראל. לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות: www.poy.co.il 

כתבות נוספות