מנכ"ל פומה: העתיד שייך למשפיענים

החברה משתפת פעולה עם הזמרת ריהאנה והשחקנית סלינה גומז, ומגיעה באמצעותן למאות מליוני צרכנים מסביב לעולם

פורסם בתאריך: 27/02/2018, גיליון 1911

"למרות שמרבית הכלים החברתיים שקיימים היום לא היו בנמצא לפני חמש שנים, השיווק של היום נהפך ברובו תלוי בשיתופי פעולה נכונים וביצירת תכנים שמעניינים את הצרכנים". כך אמר ביורן גיולדן, מנכ"ל חברת האופנה וההנעלה פומה בשיחה עם משקיעים.

 

בעוד שלמותג יש חמישה מיליון עוקבים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, שיתוף הפעולה שלו עם הזמרת ריהאנה והשחקנית סלינה גומז מאפשר לו להגיע לכמות של 535 מיליון צרכנים. "וכך", אמר גיולדן, "לא משנה עם התכנים שלהן כוללים את פומה או לא כוללים", תמיד תהיה להם השפעה על המותג". בנוסף, אמר גיולדן למשקיעים, "אנחנו עובדים גם עם מגוון טאלנטים ומשפיענים קטנים יותר ברמה המקומית, וגם לכך יש השפעה עצומה על המותג ועסקי החברה".

 

סלינה גומז. פומה בונה על האוהדים שלה
סלינה גומז. פומה בונה על האוהדים שלה

גיולדן הוסיף כי בעולם של היום יש חשיבות חסרת תקדים ליצירת סיפורים טובים, וכמובן לבניית תשתית טובה ברשתות החברתיות שתאפשר להפיץ את הסיפורים הללו בקרב הצרכנים, הן ברמה הבינלאומית והן ברמה המקומית.

 

במקביל, מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת Linqia העלה, כי 86% מהמשווקים השתמשו בשנה שעברה בשיווק מבוסס משפיענים, ו-92% מתוכם מצאו את הטקטיקה הזו כאפקטיבית; 39% מהמשווקים מתכננים להגדיל השנה את ההשקעה שלהם בשיווק מבוסס משפיענים; 36% מהמשווקים כבר משלבים את השיווק מבוסס המשפיענים במאמצי המכירות הישירות שלהם, במטרה להגדיל את הרווחים.


כתבות נוספות