דו"ח: 22% מהקמפיינים בדיגיטל נכשלים בהגדלת המכירות

על פי הדו"ח, בחינה מראש של מספר החשיפות הנדרשות לקמפיין יכולה להביא לתוצאות טובות יותר

פורסם בתאריך: 22/08/2017, גיליון 1885

22% מהקמפיינים בדיגיטל נכשלים בשיפור התוצאות העסקיות של המותגים, כך עולה מדו"ח חדש של חברת המחקר נילסן שנערך לאחרונה באוסטרליה. עם זאת, מחבריו טוענים כי בחינה נכונה של מספר החשיפות הנדרשות לקמפיין יכולה להביא לתוצאות טובות יותר ולהגדיל את מכירות המותגים.

פרסום מקוון: התדירות כן קובעת, לפעמים
פרסום מקוון: התדירות כן קובעת, לפעמים
על פי המחקר, קמפיינים דיגיטליים אליהם נחשפו צרכנים בין 5-9 פעמים הביאו לתוצאות האופטימילות עבור המשווקים, והגדילו את זכירות המותג ב-51% בממוצע. במקרים בהם מטרת הקמפיין היא חשיפה למותג וחיזוק המודעות אליו, מספר גדול ככל האפשר של חשיפות לצרכן תביא לתוצאות עסקיות טובות. עם זאת, מחברי המחקר מזהירים כי בקמפיינים שנועדו למטרות אחרות, מספר נרחב של חשיפות גורם דווקא לתוצאה ההפוכה.
קטגוריית המותג משפיעה גם היא על מספר הפעמים הנדרש לחשיפת הקמפיין. בחלק מהקטגוריות חשיפות רבות יותר משפיעות לטובה על זכירות המותג בקרב הצרכנים, בעוד שבקטגוריות אחרות לא ניתן היה למצוא קשר בין מספר החשיפות לבין הקשר של הצרכנים עם המותג.
בקטגוריות האלקטרוניקה, האופנה המהירה והקמעונאות הכללית, למספר החשיפות של הקמפיין לצרכן יש השפעה גדולה על זכירות המותג. לעומת זאת, בתחום השירותים הפיננסיים, מספר גדול של חשיפות לצרכים לא ישפר דווקא את הזכירות בקרב הצרכנים.

כתבות נוספות