סקר: שני שלישים מהמשווקים יבחנו השנה מחדש את תקציב הפרסום בפייסבוק

כ-50% מהמפרסמים שהשתתפו בסקר העידו כי לא ישקיעו בפלטפורמת פרסום שאינה מאפשרת שקיפות לגבי נתוני החשיפה

פורסם בתאריך: 31/01/2017, גיליון 1859

הרשת החברתית פייסבוק כבר הודתה מספר פעמים בשנה שעברה כי ייתכן שחלק מהמדדים שסיפקה למפרסמים לא היו מדויקים לחלוטין. בצירוף משבר החדשות המזויפות שפשט באתרי המדיה בעולם בשנה האחרונה ותופעת ההונאות וחוסר השקיפות בענף הפרסום הדיגיטלי (AdTech) - נראה כי נוצר משבר של חוסר אמון בקרב המפרסמים. 

פייסבוק. עובד, אבל אולי קצת פחות
פייסבוק. עובד, אבל אולי קצת פחות
50% מהמשווקים במדיה הדיגיטלית לא מוכנים להשקיע אפילו דולר אחד בפרסום בפלטפורמה הנתפסת כמסוכנת, כך עולה מדו"ח חדש שנערך על ידי חברת Advertiser Perceptions ופורסם החודש בארצות הברית.
עוד עולה מהדו"ח, כי מלבד לפרסום בגוגל - שנחשב ליוצא מן הכלל - מידת אמון המפרסמים במדיה הדיגיטלית ובנתוניה נמצא מתחת לרף ה-50%. 
מהדו"ח עלה כי שני שלישים מהמפרסמים בארצות הברית מתכננים לבדוק השנה טוב יותר את ההשקעה שלהם בפרסום בפייסבוק, ו-40% מתוכם העידו כי הם מתכננים לערוך ביקורת חיצונית על כלל תמהיל השיווק הדיגיטלי שלהן. זאת במטרה להבין האם נתוני החשיפה המתקבלים מהפלטפורמות השונות אכן תואמים למציאות.

כתבות נוספות