האם החדשנות של אמזון תרעיד את שוק הריהוט?

חברת המסחר המקוון שוקלת להקים סניפים פיזיים שיאפשרו לצרכנים לבדוק את הרהיטים בביתם - באמצעות מציאות רבודה

פורסם בתאריך: 3/5/2017, גיליון 1869

ענקית המסחר המקוון אמזון חוקרת כבר זמן רב אפשרות לפתוח חנויות פיזיות. כעת מתגלה אחד מערוצי המחקר - אשר נוגע למכירות רהיטים וכלי בית.

Lowe’s. חלוצת AR
Lowe’s. חלוצת AR
מקור המקורב לחברה סיפר לאחרונה לעיתון הניו יורק טיימס על תכנית מתהווה, במסגרתה ייפתחו חנויות ממותגות אשר יציעו למכירה מוצרי חשמל לבית ופרטי ריהוט. על פי אותו המקור, החנויות ישלבו בתוכן טכנולוגיית מציאות רבודה (AR), אשר תאפשר לצרכנים לראות בדיוק איך יראו הפריטים שהם רוצים לרכוש בביתם.
ובעוד שבאמזון מדברים על קונספט ייחודי שישלב בין החנויות הפיזיות לטכנולוגית ה-AR, קמעונאים אחרים כבר מצרפים את המציאות הרבודה לחנויות קיימות. אחת מהרשתות הראשונות שנכנסו לתחום הייתה רשת Lowe’s, שכבר בשנת 2014 השיקה מתחם של מציאות רבודה שמאפשר לצרכנים לבדוק בצורה וירטואלית מוצרים חדשים מכל זווית אפשרית.
אולם טכנולוגיית המציאות הרבודה אינה עוצרת בתחום הריהוט. לאחרונה העלה מותג ההלבשה גאפ אפליקציה חדשה שמאפשרת לצרכנים "למדוד" פריטים בהם הם חושקים על גבי בובה וירטואלית.

כתבות נוספות