' />

Foot Locker מטריפה את חובבי הסניקרס ומריצה אותם בלילה

רשת נעלי הספורט השיקה משחק חפש את המטמון מבוסס מציאות מדומה ששיגע את מעריצי הז'אנר והריץ אותם ברחובות

פורסם בתאריך: 06/11/2018, גיליון 1943

רשת נעלי הספורט Foot Locker יצאה לאחרונה במהלך קד"מ שהטריף למספר שעות את קהל חובבי נעלי הסניקרס. המהלך, שנקרא "המצוד", היה למעשה משחק חפש את המטמון מושקע ששילב אלמנטים של מציאות רבודה. לקוחות שהצליחו לפתור את הרמזים באפליקציה היו ראשונים לרכוש נעל חדשה של נייקי שיצאה במהדורה מוגבלת בסדרת LeBron 16 King.

 

חובבי הסניקרס שרצו להיענות לאתגר התבקשו להוריד את האפליקציה של הרשת, לשוטט במקומות מסוימים לצורך איסוף הרמזים, ולפצח את שלושת הרמזים על מנת לקבל את האפשרות לרכוש את הנעליים. המשחק החל בשעה 23:00 שעון לוס אנג'לס, לאחר שקבוצת הכדורסל של הלייקרס סיימה את משחקה. כל הנעלים נמכרו בתוך שעתיים.

 

Foot Locker. מטריפים את חובבי הז'אנר
Foot Locker. מטריפים את חובבי הז'אנר

"אנחנו תמיד מחפשים אחר דרכים חדשות שישפרו את חוויית הקנייה ללקוחות שלנו", אמר פראנק ברקן, סגן נשיא ברשת ההנעלה. "היה ברור שהמציאות הרבודה היא השלב הבא", הוסיף.

 

נייקי נכנסה לתחום המציאות הרבודה כבר לפני שלוש שנים עם אפליקציית NKRS Stash המאפשרת לשחקנים לשחק במשחק חפש את המטמון ולזכות בנקודות, שיאפשרו להם לרכוש דגמי נעליים ייחודיים.

רן פאריס, מנהל הסטודיו הדיגיטלי של נייקי בעיר ניו יורק, אמר כי עבור קהל חובבי הסניקרס הצורה בה הם מוצאים את הנעל חשובה פעמים רבות יותר מהנעל עצמה.


כתבות נוספות