כך זה נראה עלייך: ההדמיה שמשנה את הדרך בה אנו קונים

התקדמות טכנולוגית בתחום המציאות הרבודה מאפשרת לצרכנים לראות איך מוצרים שונים יראו עליהם בדיוק מרבי

פורסם בתאריך: 19/02/2019, גיליון 1958

צרכנים הקונים משקפיים רוצים להחזיק בהם לתקופה ארוכה, ואלו שקונים טבעת נישואים רוצים להחזיק בה לתקופה ארוכה עוד יותר (בתיאוריה, לפחות...). לכן, תהליך הבחירה והמדידה של שני הפריטים הללו עשוי להיות ארוך במיוחד לעומת תהליך הרכישה של מוצרים אחרים. בשני התחומים הללו הודיעו לאחרונה קמעונאים שונים כי הם מוסיפים טכנולוגיה של מציאות רבודה במטרה להפוך את חוויית הקנייה לטובה יותר עבור הצרכנים.

 

קמעונאית התכשיטים הוותיקה Helzberg Diamonds, הפועלת כבר 104 שנים ומפעילה יותר מ-200 חנויות ב-36 מדינות בארצות הברית, השיקה לאחרונה חוויה וירטואלית להתאמת טבעות נישואים לזוגות העומדים לפני חתונה. המערכת מאפשרת לזוגות לבחור מבין יותר ממאה דגמים שונים של טבעות נישואים, ולראות כיצד הן יראו על האצבע שלהם במבחר זוויות שונות.

 

המערכת הווירטואלית לבחירת טבעות הנישואים היא חלק מטרנד רחב יותר שעוברת תעשיית החתונות, במטרה לפשט את הסידורים הרבים הנדרשים לקראת היום הגדול. כך למשל, בעיר ניו יורק הוקמה לאחרונה חנות פופ-אפ של המותג Zola שנועדה להביא לצרכנים מגוון שירותים וירטואליים לתכנון חתונות, כמו גם שירותים להפקת הזמנות, והדפסות תלת ממדיות על עוגות חתונה.

 

Warby Parker. לראות ואז לקנות
Warby Parker. לראות ואז לקנות

בתחום המשקפיים, חברת rWarby Parke שידרגה לאחרונה את אפליקצית המובייל שלה במטרה לאפשר לצרכנים להדמות את הנראות של המשקפיים בהם הם חפצים כפי שהם יראו על הפנים שלהם. טכנולוגיית המציאות הרבודה שנוספה לאפליקציית המוביל של קמעונאית המשקפיים המקוונת מתווספת לטכנולוגיה אחרת שהושקה לאחרונה על ידי החברה, המאפשרת לצרכנים לקבל המלצות על מסגרות משקפיים על בסיס תווי הפנים שלהם.


מייסדי המותג והמנכ"לים המשותפים שלו, דייב גלבוע וניל בלומנטל, אמרו כי מאז השקת המותג הם ממתינים שטכנולוגית המציאות הרבודה תגיע לבשלות הטכנולוגית שתאפשר יישום מסוג זה ללקוחות שלהם. לדברי המייסדים, עד לאחרונה הטכנולוגיות שהיו קיימות בשוק לא הביאו את התוצאה הרצוייה ושיקפו את הנראות האמיתית של המשקפיים על פני הלקוחות.

 

צפו בסרטון הקצר שמתאר את חוויית הקנייה באמצעות המערכת הווירטואלית לקניית טבעות נישואים:

כתבות נוספות