המוצרים שעשו לנו את השנה

בשנת 2016, ב-37 המדינות שבהן מוענקים פרסי "מוצר השנה", הוענקו פרסי החדשנות הבינלאומיים למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר. ליקטנו מתוכם מספר מוצרים שהיינו שמחים אם היינו יכולים למצוא גם אצלנו על המדפים. כתבה ראשונה בסדרה.

פורסם בתאריך: 13/12/2016, גיליון 1852

שנת 2016 החולפת סיפקה לנו הרבה הברקות שיווקיות ומוצרים חדשים ומסקרנים. לכבוד השנה החדשה אספנו כמה מוצרים מפתיעים שלא היינו מתנגדים למצוא גם אצלנו על המדפים:

רטבים למזון כלבים
רטבי תוספת למזון כלבים. הכלב שלך ינבח מאושר
רטבי תוספת למזון כלבים. הכלב שלך ינבח מאושר
יצרנית מזון הכלבים PURINA זכתה בפרס מוצר השנה בארצות הברית בזכות רעיון גאוני ומפנק לכלב שלכם: רטבים מזינים במבחר טעמים, שמוסיפים למזון הכלבים היבש והופכים אותו למעדן "חייתי" טעים ומיוחד. אם יש לכם כלב שאוכל מזון יבש פשוט פותחים וסוחטים את אחד הרטבים, במגוון טעמים, על הארוחה היבשה של הכלב, וזהו. הרוטב מכיל ויטמינים ומינרלים, המסייעים למערכת חיסון בריאה, להגנה על מערכת העיכול, והופכים את העור והפרווה של הכלב לבריאים ומבריקים יותר. ועל כל אלה אסור לשכוח: הכלב שלך נהנה מעכשיו ארוחה פחות יבשה ויותר טעימה.

Shake it baby

שייק פירות ויוגורט. גם דיאטתי וגן מוכן לאכילה
שייק פירות ויוגורט. גם דיאטתי וגן מוכן לאכילה
לשומרי המשקל שבינינו, כדאי להכיר את המוצר של חברת "שומרי משקל", שהוכתר כ"מוצר השנה" בארצות הברית בקטגוריה שלו. Weight Watchers® Smart Ones® Smoothies הוא שייק העשוי מפירות אמיתיים בתוספת יוגורט, שמוכן לאכילה ללא צורך בבלנדר. כשהרעב הקטן והמציק הזה תוקף פשוט מוציאים אריזה מהמקפיא, מפשירים - והשייק מוכן ללגימה. 

כל שלושת הטעמים השונים של השייקים מיוצרים כמובן ללא חומרים משמרים, והם מקור טוב לחלבון וסיבים.

על טעם ועל ריח

מטהר ריחות AMBI PUR. שלושה ניחוחות לבחירתך
מטהר ריחות AMBI PUR. שלושה ניחוחות לבחירתך
Volution 3 Ambi Pur הוא מטהר ריח מיוחד, שזכה ב-2016 בבריטניה בפרס מוצר השנה בקטגוריית "מוצרים לבית". פיתוח המוצר הגיע מתובנה שאנחנו מתרגלים לריחות במהירות, מה שאומר שאנחנו בסופו של דבר מפסיקים לשים לב לריח שסביבנו. המוצר פותר את הבעיה הזו על ידי כך שהוא מפזר בכל פעם באופן אוטומטי ושניתן לתיזמון מראש אחד מתוך מגוון של שלושה ניחוחות איכותיים, המשלימים זה את זה. בדרך זו, הצרכן יכול להחליט על עוצמת הריח ועל תזמון הפצת הניחוח, וכך ליצור בחלל החדר את האווירה הריחנית הרצויה.

סכין הגילוח הנייד הראשון

ה-SNAP של VENUS. גם טוב וגם נייד
ה-SNAP של VENUS. גם טוב וגם נייד
ג'ילט השיקה בבריטניה תחת המותג VENUS את SNAP - שהוא למעשה סכין הגילוח הנייד הראשון, המיועד לנשים. מדובר בסכין גילוח קטן וקומפקטי, שנשים יכולות לקחת איתן לכל מקום משום שהוא נכנס לכל תיק או ארנק. 
הסכין זכה השנה בפרס מוצר השנה בבריטניה הרבה בזכות העובדה שהוא קומפקטי ומסוגנן, ופועל בטכנולוגיית גילוח ייחודית, המותירה את העור משיי. הסכין מוקף סרט מגן של לחות כך שאפשר רק להרטיב אותו ולהשתמש בו בספונטניות בכל זמן.

בימים אלה נפתחה ההרשמה לפרס מוצר השנה בישראל. לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות: www.poy.co.il 
כתבות נוספות