H&M משיבה מלחמה: משדרגת את חוויית הקניות באינטרנט

רשת האופנה המהירה, שנמצאת הרחק מאחורי המתחרות שלה במכירות באינטרנט, הודיעה על שדרוג משמעותי באתר ובאפליקציה שלה

פורסם בתאריך: 21/08/2018, גיליון 1935

רשת האופנה המהירה H&M נמצאת, נכון לעכשיו, הרחק מאחורי המתחרות שלה בכל הקשור למכירות מקוונות באינטרנט. עכשיו, כך נראה, הנושא הזה עשוי להשתנות.

 

בשבוע שעבר הודיעה הרשת על שדרוג משמעותי באתר המכירות ובאפלקציה שלה בארצות הברית. זאת, לאחר שבחודש יוני השנה הכין מנכ"ל החברה את הקרקע לשינוי המקוון של הרשת בשיחת סיכום הרבעון השני עם המשקיעים. בשיחה אמר מנכ"ל החברה כי המטרה של H&M ליצור חוויית קנייה מותאמת אישית ללקוחות החברה, כמו גם לשלב את חוויית הקנייה הפיזית עם זו המקוונת.


H&M. מתלבשים גם על האינטרנט
H&M. מתלבשים גם על האינטרנט

בין התכונות אותן ניתן למצוא באתר ובאפליקציה המשודרגים: מציאת מוצרים באמצעות חיפוש ויזואלי, דירוג מהיר יותר של מוצרים ואפשרות להחזיר מוצרים שנקנו בערוצים המקוונים לחנויות הפיזיות של החברה. בהמשך השנה יוכנס לאפליקצייה יישום, המאפשר לצרכנים לדעת באיזה סניף קרוב נמצא הפריט בו הם חושקים.

 

בנוסף, האתר המשודרג כולל אזור השראה בשם #HMxME, בו יכולים הצרכנים להיחשף לתמונות של בגדי הרשת כפי שצילמו צרכנים מסביב לעולם.

כתבות נוספות