הפרויקט הבא של אמזון: מציאות מדומה

חטיבת הטכנולוגיה של ענקית הקמעונות המקוונת עובדת על יישומים חדשים שישנו את הדרך שבה קונים ברשת

פורסם בתאריך: 07/02/2017, גיליון 1860

בניגוד לחברות כמו פייסבוק וגוגל, ענקית הקמעונות המקוונת אמזון לא חולקת מידע רב על המהלכים העתידיים שלה בתחום המציאות המדומה - למרות שנראה שלחברה דווקא יש תכניות גדולות בתחום.

מציאות מדומה. עתיד הקמעונות?
מציאות מדומה. עתיד הקמעונות?
לאחרונה הודיעה החברה על גיוסה של ג'נה טרנובה, מי שניהלה את פסטיבל הסרטים של טרייבקה, לתפקיד ניהול תחום המציאות המדומה בחברה, ונראה כי בחברה מתכוונים לשלב את הטכנולוגיה בחוויית הקנייה של הצרכנים. על פי מודעת השמה שפורסמה על ידי הקמעונאית, במחלקה החדשה מחפשים לאייש משרת מנהל קריאייטיב שיוביל את המהלכים בתחום בצד הקריאייטיבי.
המועמד שיבחר למילוי המשרה החדשה ישויך לחטיבת A9 של אמזון, האחראית על תחום החיפוש והפרסום. במודעה נכתב כי החטיבה עסוקה בבניית חוויה שתהיה נגישה למאות מיליוני הלקוחות של הקמעונאית באמצעות מגוון מכשירים.
שילוב טכנולוגיית מציאות מדומה בסביבת הקמעונות המקוונת הוא עדיין בגדר רעיון. שימוש בקסדות של מציאות מדומה יאפשר אמנם לצרכנים לחוות את המוצר בצורה הטובה ביותר, אולם הדרישה לחבוש קסדה גדולה ומסורבלת על מנת להשלים את הקנייה היא עדיין בקשה סוריאליסטית ודורשנית מדי עבור הצרכנים.

כתבות נוספות