אותות ההצטיינות של Superbrands הוענקו לשלום זידלר וצביקה גיור; אבי ניר הוכתר כ"מנהיג השיווקי"

אות הוקרה מיוחד מטעם ארגון Superbrands העולמי הוענק לזכרו של שמעון פרס * אות מיוחד על תרומה לקהילה הוענק לחברות תנובה ובנק מזרחי-טפחות 

פורסם בתאריך: 30/11/2016, גיליון 1850

מדי שנה מעניק בישראל ארגון Superbrands הבינלאומי אותות הצטיינות על הישגים ניהוליים משמעותיים המוענקים למנהלים בכירים במשק על מנהיגותם השיווקית ועל שהשיאו תרומה משמעותית, יוצאת דופן וארוכת טווח לתחום השיווק והמיתוג בישראל. בשנה זו ועדת ההיגוי של Superbrands בישראל בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, בה חברים דיקאנים וראשי חוגים לשיווק ולמנהל עסקים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל, בחרה להעניק  את אותות ההצטיינות היוקרתיים לשלום זידלר ולצביקה גיור. 
בנימוקי השופטים נכתב כי שלום זידלר - בעלים ויו"ר ויסוצקי, ראוי לציון על מנהיגותו השיווקית והמיתוגית בשל המהפכות שחולל בקטגוריית התה ב-30 השנים האחרונות, הפיכת ויסוצקי למותג על בישראל ועל החדשנות המוצרית, השיווקית והמיתוגים שהוא מנהיג לאורך זמן. לצביקה גיור - בעלים ויו"ר ניופאן, הוענק אות ההצטיינות על הפיכת ניופאן לא רק ל-House of Brands שמשווק שלל מותגי על מובילים, אלא על הפיכת ניופאן ל-Branded House ולמותג על בזכות עצמו.
אות "המנהיג השיווקי" לשנת 2016 הוענק לאבי ניר - מנכ"ל קשת, על הפיכת שידורי קשת למותג טלוויזיה מוביל שיזם והפיק תוכניות וסדרות ששינו את פני הטלוויזיה בישראל ובנו את קשת כמותג על בארץ

אותות הצטיינות מטעם Superbrands ,   צילום:סיון פרג'
אותות הצטיינות מטעם Superbrands , צילום:סיון פרג'
תנובה ומזרחי טפחות – הזוכים בפרס המעורבות בקהילה
בטקס הוענק השנה לראשונה גם אות מיוחד ע"ש פולה מוזס ז"ל בשיתוף ידיעות אחרונות על תרומה לקהילה. האות הוענק לחברות ולמותגים, שתרמו בשנה החולפת תרומה רבה ומשמעותית לקהילה בישראל. בשנה זו בחרה וועדת ההיגוי בשני זוכים - תנובה עם פרויקט "בתי לגדול טוב"- מיזם חברתי לאומי במסגרתו מוקמים מרכזי פנאי והעשרה לילדים בגיל הרך, בערים ובשכונות פריפריאליות ברחבי הארץ ובנק מזרחי טפחות עם מיזם "זזים" - מיזם ראשון מסוגו שתכליתו העצמת בני נוער ועידודם להתנדבות באמצעות תמיכה בפרויקטים חברתיים המוצעים ונערכים ע"י בני הנוער. מנכ"לי החברות קיבלו את האות וציינו את החשיבות הרבה שהם רואים בתחום העשייה החברתית
פרס המעורבות בקהילה ע``ש פולה מוזס לאיל מליס – מנכ``ל תנובה, ומשה וידמן – יו``ר מזרחי טפחות,   צילום:סיון פרג'
פרס המעורבות בקהילה ע"ש פולה מוזס לאיל מליס – מנכ"ל תנובה, ומשה וידמן – יו"ר מזרחי טפחות, צילום:סיון פרג'
שמעון פרס ז"ל – זוכה אות המופת
רגע מרגש נרשם באירוע כאשר אות הוקרה מיוחד מטעם הארגון העולמי לזכרו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל הוענק בטקס לבנו, חמי פרס, אשר קיבל את האות בשם המשפחה. ההוקרה הבינלאומית לזכרו מגיעה לאחר שבכל שמונה השנים האחרונות שבהן פועל ארגון Superbrands בישראל נבחר פרס כ'מותג העל' - Superbrand - האהוב והמוערך ביותר על ידי יותר מ-90% מהקהל בישראל, עובדה שהעידה על מעמדו הרם בקרב הציבור ועל ההערכה הרבה וההוקרה שחש הקהל בישראל כלפיו. האות ניתן כהערכה על פועלו של פרס ז"ל ברחבי העולם כאשר השתמש במעמדו כמותג על בינלאומי לשם קידום מעמדה של מדינת ישראל ולהגנה על שמה הטוב.  
במסגרת הטקס השיק ארגון  Superbrands ביחד עם היו"רים, הבעלים, המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק הבכירים של מותגי העל של ישראל, את מהדורת 2016 של ספר מותגי העל של ישראל, היוצאת לאור זו השנה השמינית ברציפות, בפורמט אלבומי מהודר הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם, ומציגה קייס סטאדיס ואת סיפוריהם של המותגים המובילים בישראל. הספר מאפשר לקהילת השיווק המקומית ולסטודנטים לשיווק ולמנהל עסקים מכל רחבי הארץ  להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.
למהדורה הדיגיטלית של ספר ה-Superbrands באתר ynet לחצו כאן. 

חמי פרס, בנו של שמעון פרס ז``ל, מקבל בשם המשפחה את אות המופת של Superbrands,   צילום:סיון פרג'
חמי פרס, בנו של שמעון פרס ז"ל, מקבל בשם המשפחה את אות המופת של Superbrands, צילום:סיון פרג'
כתבות נוספות