האסטרטגיה עובדת: טארגט הציגה עונת חגים חזקה במיוחד

מותג הקמעונאות שבחר להשקיע דווקא בשנים בהן המתחרים מקצצים, החל לקצור את הפירות

פורסם בתאריך: 12/03/2019, גיליון 1961

רשת השיווק טארגט היא מהמנצחות הגדולות של עונת החגים האחרונה. לא רק שהרשת עמדה בתחזיות בסביבה הקמעונאית המאתגרת, היא עקפה אותן. הרשת רשמה ברבעון האחרון של 2018 צמיחה של 5.3% לעומת הרבעון המקביל בשנה שקדמה לה. המכירות בחנויות הפיזיות צמחו ב-2.9%, בעוד המכירות באתרי החברה צמחו ב-31%. מדובר בצמיחה הגדולה ביותר של הרשת מאז שנת 2004.

 

המכירות המקוונת של טארגט רושמות צמיחה של 25% ומעלה כבר חמש שנים ברציפות. בראין קורנל, מנכ"ל הרשת, אמר כי הצמיחה של עונת החגים נובעת מההשקעות שנערכו כבר בשנת 2017. לדבריו, בעוד שבאותה השנה מותגים אחרים קיצצו בהוצאות, טארגט השקיעה בצמיחה. "הלקוחות שלנו אינם מצפים מאיתנו שנביא את אותו הדבר בצבעים אחרים", הוסיף קורנל. "הם מצפים מאיתנו שנחדש, שנרגש, שנפתיע, שנהיה טארגט".

 

טארגט. מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת
טארגט. מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת


קורנל הוסיף, כי הלקוחות של טארגט מצפים ממנה שתהיה המקום בו הם יכולים לקנות מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים. האסטרטגיה שמלווה את הרשת בשנתיים האחרונות היא למצב את עצמה כ"מקום הקל ביותר לעשות קניות באמריקה".

 

בשנתיים האחרונות הרשת עיצבה מחדש 400 סניפים שלה, ציידה אותם בטכנולוגיות חדשות ושיפרה באופן משמעותי את חוויית הקנייה. עד סוף השנה 200 סניפים נוספים של הרשת צפויים לעבור מהפך דומה.

 

טארגט גם רשמה הצלחה עם פורמט החנויות המוקטנות שלה, שכוללות נכון להיום 100 סניפים. הרשת מתעתדת לפתוח עוד עשרות סניפים מסוג זה במרכזי הערים ובקמפוסים בכל רחבי ארצות הברית. "הצוות שלנו אובססיבי למטרה להפוך את חיי הצרכנים לקלים יותר, ואם מסתכלים על התוצאות ברור שהאסטרטגיה שלנו עובדת", אמר קורנל.

כתבות נוספות