פרסמו אצלנו: רשתות הטלוויזיה מסתערות על המותגים הקטנים

מותגי ה-DTC שמוכרים ישירות לצרכנים, מקצים את תקציב השיווק שלהם לדיגיטל; כעת, כשהשוק הזה הפך למחולל צמיחה משמעותית, גם בטלוויזיה רוצים נתח מהעוגה

פורסם בתאריך: 27/11/2018, גיליון 1946

חברת שידורי הטלוויזיה NBC Universal יצאה לאחרונה במהלך גדול שמטרתו להגיע אל המותגים שמוכרים ישירות לצרכנים (DTC), שכיום מקצים חלק מרכזי מתקציב השיווק שלהם לערוצי הדיגיטל. המהלך של הרשת נועד להנגיש ולפשט את הפרסום בטלוויזיה עבור אותם מותגים, והוא נערך בשיתוף סוכנות הפרסום Giant Spoon שתהיה אחראית על הבאת המותגים.

 

"מותגי ה-DTC רוצים להגיע לטלוויזיה עם הפרסומות שלהם כדי להגדיל את החשיפה והמודעות", אמרה לאורה קורנטי, שותפה בסוכנות הפרסום. לדבריה, עד היום נמנעו אותם מותגים מכניסה לפרסום בטלוויזיה, בעיקר בגלל העלויות הגבוהות. "ככל שהמותגים ההלו מתבגרים הם מבינים שהטלוויזיה היא המקום אליו הם צרכים להגיע", אמרה לינדה יקרינו, מנהלת המכירות הראשית ב-NBCU. לדבריה, אין כמו הטלוויזיה כדי להביא לגידול מהיר בעסקים.


מותגי ה-DTC. עכשיו גם בטלוויזיה
מותגי ה-DTC. עכשיו גם בטלוויזיה

מותגי ה-DTC, שרושמים בשנים האחרונות צמיחה מואצת על גבם של המותגים הוותיקים, מהווים הזדמנות אמיתית עבור רשתות הטלוויזיה, שרבות מהן חוות ירידה חדה בהזמנת שטחי הפרסום. במסגרת החבילה, NBCU תספק למפרסמים מגוון גדול של נתונים ודאטה מעודכנת, לצד תמיכה בצד הקריאטיבי.

מהרשת נמסר כי חברות DTC שעושות שימוש בפרסום בטלוויזיה רואות עלייה משמעותית במכירות בקרב צרכנים הנחשפים לפרסום בטלוויזיה, לעומת צרכנים שנחשפו לאותו הפרסום רק בערוצים הדיגיטליים.

כתבות נוספות