סטארבקס מחזירה את ה-Happy Hour

בניגוד לשנים קודמות, מימוש ההנחות ידרוש קוד מוזמן מראש. זאת, כחלק  מהאסטרטגיה של הרשת להגדיל את המעורבות עם לקוחות שאינם חברי מועדון

פורסם בתאריך: 17/04/2018, גיליון 1917

רשת בתי הקפה סטארבקס מחזירה את ה- happy hourעם מבצעים על הפרפוצ'ינו (קפה ברד) המפורסם שלה ועל עוד מגוון מוצרים. תוכנית הקד"מ הושקה לראשונה בשנת 2010 ובאופן מסורתי היא נערכה בשבועיים הראשונים של חודש מאי. במסגרת התוכנית הציעה הרשת לצרכנים משקה פרפוצ'ינו בחצי המחיר בין השעות 15:00-18:00. עד מהרה החלו הברמנים ברשת להתלונן על התוכנית מאחר שלטענתם הכנת משקאות הפרפוצ'ינו אורכת זמן רב, מה שיצר תורים ארוכים בקופות.

 

בנוסף, בחודש יולי האחרון אמרה הרשת כי מהלך ה- happy hourשנערך במאי לא הגדיל משמעותית את מכירות הפרפוצ'ינו הרגילות. כתוצאה מכך, ערכה סטארבקס מספר שינויים משמעותיים בתוכנית:

 

בניגוד לתוכנית הקודמת שכללה רק משקאות פרוצ'ינו, התוכנית הנוכחית כוללת מגוון משקאות, כגון אספרסו, תה קר ועוד, כאשר בכל יום יוצע משקה אחר בהנחה של 50%. ה- happy hourייערך לכל אורך השנה, בימים ומועדים משתנים. בשנים הקודמות נערך המבצע רק בין השעות 15:00-18:00, ובתוכנית הנוכחית יוצעו ההנחות עד לסגירת הסניף.

 

ה-happy hour חוזר למקצה שיפורים
ה-happy hour חוזר למקצה שיפורים

השינוי המשמעותי ביותר בתוכנית הוא התניית ההנחה ברישום מראש וקבלת קוד מיוחד. לקוחות החברים במועדון הנאמנות של הרשת מקבלים את הקוד באופן אוטומטי, ולקוחות שאינם חברים יכולים להוריד אותו מאתר החברה.

 

מסטארבקס נמסר כי המעבר ל"מוזמנים בלבד" הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של הרשת להתחבר עם קהלים שאינם נמצאים במועדון הלקוחות שלה (המונה כ-15 מיליון חברים). "עם יותר ממאה מיליון מבקרים בסניפים שלנו בכל שבוע, אנחנו מחפשים הזדמנויות נוספות ליצירת מעורבות עמוקה יותר עם הלקוחות", אמר מאט ריין, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ברשת בתי הקפה.

 

כתבות נוספות