הכי קרוב אלינו: מוצרי התינוקות והבריאות הטובים ביותר

החיתולים הטובים ביותר, משחת שיניים שמשקמת את הפה, הכורכום שנספג במהירות בגוף והמגבונים העדינים לעור. אלו מוצרי התינוקות והבריאות שזכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2019

פורסם בתאריך: 26/03/2019, גיליון מיוחד

התינוקות שלנו הם הדבר הכי יקר לנו. לכן, אנחנו רוצים לתת להם רק את המוצרים הטובים ביותר. מצד שני, גם אנחנו חשובים לא פחות וכדאי שנפנק מדי פעם גם את עצמנו. אם עדיין לא ניסיתם אותם, אלו המוצרים הנבחרים בקטגוריית מוצרי הבריאות והתינוקות שזכו בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" 2019.


אולטרסול ספקטרום של ד"ר פישר

סדרה המסייעת לראשונה בהגנה מפני HEV - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. מסייעת בהגנה גם מקרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.

   

סנסודיין Repair & Protect

משחת שיניים מועצמת על ידיNOVAMIN   - נוסחת סידן ייחודית, מוכחת מחקרית, המסייעת בשיקום אזורים פגיעים ומקלה על רגישות וכאבים.


Tyto בכללית

מכשיר שמאפשר לבצע שמונה בדיקות רפואיות מרחוק - חום, דופק, לב, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור, ולשדר את התוצאות לרופאים און-ליין.


כורכומין ליקוויד ג'ל של סופהרב

כמוסת ג'ל, המכילה 100% תמצית כורכום שמשלבת בין כורכומין לשמנים החיוניים הנמצאים בו. טכנולוגית הליקוויד ג'ל מאפשרת ספיגה טובה יותר בגוף.


תחתוני לייקרה סופגים דיפנד comfort protect

תחתוני לייקרה סופגים לבריחת שתן, בטכנולוגיית Total Protect עם תעלות ספיגה מהירה, הנועלות את הנוזלים הרחק מהגוף, ועם פילטרים מנטרלי ריחות.


Huggies Freedom Dry

חיתולים בטכנולוגיית הActiveChannel- - תעלות ספיגה מתקדמות, המפזרות את הנוזלים במהירות לאורך החיתול למניעת התנפחות ושמירה על עור יבש.


תרכובות מזון המשך לפעוטות של מטרנה 

תרכובות מזון ללא תוספת סוכר לבן וחומרי טעם וריח גם בשלב 3 – בסטנדרט מחמיר מדרישות משרד הבריאות ומהנהוג בקטגוריה.


מגבונים עדינים לעור כמו צמר גפן ומים של האגיס

מגבונים לחים שמתאימים לשימוש מיום הלידה. המגבונים עדינים לעור כמו צמר גפן ומים, רכים ועבים במיוחד ואינם מייבשים את העור.


מחיות Life BABY'S

סדרת המחיות שמאפשרת לקחת לדרך כל פרי שרוצים. האריזה החדשנית מאפשרת לבייבי ללחוץ עליה, וליהנות ממנת פרי ללא שימוש בכפית.


טפטפים פרסטי של כצט

הפתרון לאתגר צחצוח שיני הפעוט מהשן הראשונה. מארז הכולל טיפות לניקוי השיניים ומברשת אצבעון לגישה נוחה ועדינה לשיני התינוק.


סדרת הטיפוח לתינוקות Life BABY’S

מגוון רחב של מוצרי טיפוח מפנקים לתינוקות, ששומרים על עורם הרך והעדין כבר מגיל לידה. המוצרים היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגיות.


טפטפים קולדי של כצט

משחה המקלה על תופעות הצינון בתינוקות ביום ובלילה. מיועדת למריחה על החזה, הגב והצוואר ומאושרת לשימוש כבר מגיל שלושה חודשים.

כתבות נוספות