"שנה של אימונים, התפתחות וקניות": מועדון הלקוחות המפתיע של רשת בגדי הספורט

מותג Lululemon הקנדי המצליח אינו מקשר את החברות במועדון הצרכנים שלו רק לקניות, ומציע מגוון שיעורי יוגה וחיטוב, כמו גם תוכנית להעצמה אישית

פורסם בתאריך: 18/12/2018, גיליון 1949

מותג בגדי היוגה המצליח Lululemon החל, לראשונה מאז שהוקם בשנת 1998, לבחון תוכנית נאמנות. אומנם, אלמנטים רבים בתוכנית מזכירים תוכניות נאמנות של מותגים וקמעונאים אחרים, אך בחברה מעדיפים למצב את התוכנית כיוזמה להעצמת הלקוחות.

 

עבור סכום של 128 דולר קנדי בשנה (בסביבות 96 דולר אמריקני), יקבלו החברים בתוכנית גישה למגוון שיעורי יוגה וחיטוב הגוף; גישה מוקדמת למבצעי המכירות של הרשת לאורך השנה; תוכנית להתפתחות אישית; משלוחים מהירים חינם בקנייה בחנות המקוונת של המותג.


Lululemon. העצמה אישית כתוכנית נאמנות
Lululemon. העצמה אישית כתוכנית נאמנות

"Lululemon שומרת מאז ומתמיד על קשר חזק עם הלקוחות שלה", אמר קווין מקדונלד'ס, מנכ"ל החברה, בשיחה עם משקיעים שנערכה לרגל פרסום תוצאות הרבעון השלישי של השנה. לדבריו, תוכנית הנאמנות של המותג היא הצעד המתבקש הבא כדי לחזק עוד יותר את הקשר עם הלקוחות.

 

התוכנית, שכאמור דורשת תשלום שנתי, זכתה לשם ""Lululemon Practice, והיא אינה מקשרת באופן ישיר בין רכישות הצרכנים לתנאים שהם מקבלים במסגרת המועדון. לפני ההשקה הרחבה ערכה הרשת פיילוט של תוכנית הנאמנות בסניף שלה בעיר אדמטון שבקנדה. המסר שתוקשר לצרכנים בחנות במטרה לעודד אותם להירשם לתוכנית היה: "החיים הטובים ביותר שלך מתחילים כאן. שנה שלמה של אימונים, התפתחות אישית וקניות".

 

מהרשת נמסר כי הפיילוט עבר בהצלחה גדולה והרשת מתכוונת להרחיב אותו כבר בתחילת השנה הבאה למקומות נוספים.

כתבות נוספות