בלי קופות: סבן אילבן משיקה תשלום באמצעות המובייל

רשת חנויות הנוחות מאפשרת כיום למבקרים בחנויות שלה בניו יורק להשלים את תהליך הקנייה מבלי להגיע לקופה

פורסם בתאריך: 03/09/2019, גיליון 1984

רשת חנויות הנוחות Eleven-7 יודעת כי הלקוחות שמבקרים בסניפיה רוצים לקבל שירות מהיר במיוחד, ולכן היא השיקה בחודש שעבר טכנולוגיה מתקדמת לתשלום באמצעות המובייל. "הלקוחות שלנו משתמשים במכשיר המובייל שלהם לפעילויות שונות במטרה לחסוך זמן", אמר סגן הנשיא לענייני דיגיטל ברשת חנויות הנוחות. לדבריו, באמצעות הטכנולוגיה לתשלום במובייל הלקוחות יוכלו לשלוט באופן מלא בחוויית הקנייה, ולצבור "על הדרך" נקודות מועדון.

 

Eleven-7 טוענת כי היא רשת חנויות הנוחות הראשונה שפיתחה טכנולוגיה ייעודית לתשלומי מובייל, שעובדת גם על מערכת האנדרואיד וגם על מערכת ה-iOS של אפל. לקוחות שמגיעים לאחד מסניפי הרשת במנהטן יכולים כבר היום לבצע רכישה ולשלם ישירות ממכשיר המובייל שלהם, מבלי להגיע לקופה. אך  קנייה במספר קטגוריות מוגבלות בגיל, כמו מוצרי טבק ואלכוהול, עדיין דורשת מעבר בקופה.

 

סבן אילבן. למי יש זמן לקופה?
סבן אילבן. למי יש זמן לקופה?

הרשת החלה לפתח את הטכנולוגיה לפני מספר שנים, כשהיא בודקת אותה יחד עם עובדי החברה. הטכנולוגיה הושקה לראשונה במספר חנויות בעיר דאלאס בטקסס, ובחודש שעבר גם במספר גדול של חנויות בעיר ניו יורק. פריסה נרחבת יותר של המערכת בשאר חנויות הרשת צפויה גם היא בתקופה הקרובה.

 

לקוחות הרשת יכולים לקבל גישה לתשלום במובייל באמצעות עדכון האפליקציה של החברה. כיצד זה עובד? הלקוחות בחנות צריכים לסרוק את הברקוד של המוצרים אותם הם רוצים לרכוש - והקופונים וההנחות מוכנסים באופן אוטומטי להזמנה. לאחר שהם מבצעים את התשלום, הם מקבלים לטלפון הנייד קוד QR, המסמן למערכת האבטחה בחנות שהם שילמו עבור הקנייה.


כתבות נוספות