הילטון מתגמלת את חברי המועדון עם שוברים לאמזון

החברים בתוכנית הנאמנות של רשת המלונות יוכלו להפוך את הנקודות שלהם לשוברי קנייה בענקית המסחר המקוון

פורסם בתאריך: 03/10/2017, גיליון 1891

אם אתם חלק מ-66 מיליון החברים בתוכנית הנאמנות של רשת בתי המלון הבינלאומית הילטון, תוכלו בקרוב להשתמש בנקודות שצברתם לקניות באמזון. ההודעה של הילטון הופכת אותה למעשה לרשת המלונות הראשונה שמחברת בין תוכנית הנאמנות שלה לבין קניות מקוונות.

 

"אנחנו מחפשים כל העת אחר דרכים ייחודיות לספק חוויות ללקוחות שלנו", אמר מארק וינשטין, מנהל תוכניות נאמנות, שותפויות ומעורבות במטה הגלובלי של הרשת. לדבריו, החבירה עם אמזון תאפשר לחברי תוכנית הנאמנות של הרשת להגדיל את טווח אפשרויות הבחירה באיך לנצל את הנקודות שצברו.


הילטון לאס וגאס. ישנים במלון, קונים באמזון
הילטון לאס וגאס. ישנים במלון, קונים באמזון

ההטבה החדשה היא חינמית לכל חברי המועדון שיחברו את חשבון אמזון שלהם לתוכנית. 500 נקודות בתוכנית שוות ערך לדולר אחד לקניות באמזון. דיוויד וויליאמס, סמנכ"ל התשלום של אמזון, אמר כי הקמעונאית מחפשת אחר דרכים לפנק את הלקוחות שלה וכי שיתוף הפעולה הוא יתרון משמעותי ללקוחות רשת הילטון. למרות זאת, התוכנית אינה בלתי מוגבלת. בחלק מהקטגוריות באמזון לא תתאפשר רכישה בנקודות, כמו למשל קטגוריית המזון טרי של AmazonFresh ומוצרי המדיה השונים של הרשת.

כתבות נוספות