מלכי החדשנות: המוצרים החדשים והלוהטים ברחבי העולם

הסוללות המשומשות הכי שוות, דאודורנט לכביסה, מגבים עם טוויסט לרכב, חמאה לטבעונים, קרם ידיים אנטי בקטריאלי ועוד מוצרים מפתיעים וחדשניים שזכו בפרס "מוצר השנה" ברחבי העולם. חלק 2

פורסם בתאריך: 16/01/2018, גיליון 1905

יצאנו שוב לסיבוב ברחבי העולם על מנת להתרשם מהמוצרים שזכו בפרס החדשנות של מוצר השנה בניחוח של חו"ל. כרגיל, אנחנו נותרנו עם התהייה מתי המוצרים האלו יגיעו כבר אלינו לישראל. כתבה שלא כדאי לכם לפספס.

 

סוללות או לא להיות

העולם מוטרד משני נושאים מרכזיים: אנרגיה ואיכות הסביבה. אז יצרנית הסוללות אנרג'ייזר החליטה לתת מענה לשני האתגרים במוצר אחד: סדרת סוללות בשם Energizer ECO Advanced, שמיוצרת מ...סוללות משומשות. ככה גם שומרים על סביבה ירוקה וגם עושים צעד קטן למען האנרגיה המתחדשת.

זוכה מוצר השנה 2017 באיטליה. מחיר: 5 אירו לאריזה המכילה 5 סוללות.

 


סחט לי פרי ותהיה בריא

אנחנו מכירים חברים שמדי יום סוחטים לעצמם גבעולי דשא כדי ללגום מיץ נבט חיטה שיש לו סגולות בריאותיות. ובכלל, הנטייה לצרוך מזונות על (superfood) העלתה את הדרישה אליהם אבל עדיין, ההתעסקות עם הכנתם בבית היא מסובכת, ולקנות אותם בדוכנים ייעודיים זה לא זול.

זוכה פרס החדשנות של מוצר השנה באוסטרליה לשנת 2017 היא סדרת מיצים בשם Coles Smoothies שמציעה את האפשרות של הנאה מכל הטוב שבסופרפוד מבלי ההתעסקות עם ההכנות והניקוי לאחר מכן. בסדרה מוצעים סמות'יס המבוססים על קייל, ספירולינה וחמוציות, בבקבוק לצריכה אישית, וכמובן – ללא חומרים משמרים, תוספת סוכר או צבע מאכל.

מחיר: 4.40 דולר אוסטרליים לבקבוק בנפח חצי ליטר, המכיל לפחות מנת פרי/ירק אחת.

 


חדש: דאודורנט לכביסה

פרוקטר אנד גמבל זכתה לאחחרונה בארצות הברית בפרס מוצר השנה עם מותג הכביסה המקומי שלה Downy, שהשיק את מה שהוא מגדיר כ"דאודורנט לכביסה". מדובר בבוסטר לכביסה, בצורת טבליות קטנות, שמוסיפים למכונת הכביסה והוא "מזריק" לבדים ריחות נעימים, שנשארים לאורך זמן.

מחיר: 7 דולר למארז במשקל של כ-500 גרם המספיק לכביסות מרובות.

 


גשם גשם – לך

הנה קטגוריה שקשה היה להאמין שתביא חדשנות – מגבים לרכב. אבל המוצר של RAIN-X הוא כזה, שבאמת עונה על צורך ולכן אין זה מפתיע שפרס החדשנות הבינלאומי של מוצר השנה לשנת 2017 הוענק לו. מדובר במגבים, שמצופים בחומר דוחה מים. כך שבזמן שהם פועלים הם לא רק מנקים את טיפות הגשם מהשמשה הקדמית אלא גם מותירים עליה שכבה דקיקה של חומר דוחה מים. החומר גורם לטיפות המים להחליק בעצמן במורד השמשה ומסייע לטיוב שדה הראייה של הנהג.

מחיר: כ-150 ש"ח לזוג מגבים.

 


חמאה לטבעונים

צמחונים וטבעונים הם פלח שוק צרכני שהולך וגדל, וחברות צריכות לפתח מוצרים שיתנו להם מענה. החידוש המעניין של Flora, שהוכתר בבריטניה ב-2017 כ"מוצר השנה" בתחום הממרחים הוא מה שאפשר להגדיר כ"חמאה ללא חלב".

מדובר בממרח במרקם ובטעם זהים לחמאה, אך שאינו מיוצר מחלב כך שהוא מתאים לשימוש של טבעונים. הסוד הוא שימוש בשמנים צמחיים כדי להגיע ל"חמאה ללא חלב". וכמובן – ללא צבע מאכל או כל תוספת מלאכותית אחרת.

מחיר: 1.70 ליש"ט לאריזה במשקל 500 גרם.

 


ערכת נוחות לרטבים

טרנד הנוחות מביא איתו חדשנויות מעניינות שנועדו להפוך את חייהם של הצרכנים לנוחים יותר. OXO, יצרנית התבלינים, אבקות המרק והרטבים הבריטית, השיקה ערכת נוחות למטבח הכוללת מארז של מספר רטבים באריזות "אישיות" שכל אחת מהן מספיקה להכנת תבשיל אחד. כך, הצרכן יכול להשתמש במנה מדודה של רוטב מוכן ליצירה הקולינרית שלו, כששאר הרטבים (החברה מציעה מגוון של חמישה סוגים שונים) שומרים על טריותם לשימוש הבא.

מחיר: 1.40 ליש"ט למארז הכולל 4 קופסאות רוטב. זוכה "מוצר השנה 2017" בבריטניה בתחום העזרים למטבח.

 


קרם ידיים אנטי בקטריאלי

עלייה בשימוש של ג'לים אנטיבקטריאליים לחיטוי ידיים והשימוש הקבוע בקרם ידיים, גרמו לחברה הצרפתית Sanytol לחשוב על מוצר שהוא "גם וגם": קרם ידיים שמכיל בתוכו חומר אנטי בקטריאלי כך שבכל פעם שמורחים אותו על הידיים מקבלים גם עור רך ונעים וגם נפטרים מחיידקים. ה"יציאה" הזו השיגה לחברה גם פרס בצרפת: פרס החדשנות הבינלאומי "מוצר השנה 2017" בקטגוריית טיפוח העור.

מחיר: כ-5 אירו לשפופרת בנפח 75 מ"ל.

 


הבקבוקים של מגדל פיזה

לסדרת הבקבוקים לתינוק שבתמונה קוראים S bottles ואפשר להבין למה. החברה הצרפתית שמייצרת אותם טוענת שהצורה הייחודית של הבקבוק מסייעת לא רק למניעת כאבי בטן לתינוק ("קוליק") אלא היא גם ארגונומית ומקלה עליו לאחוז אותו. את הצרכנים בצרפת, שהעניקו לסדרה את פרס "מוצר השנה 2017" בקטגוריית הבקבוקים לתינוקות, זה שיכנע.

מחיר: בין 9-11 אירו לבקבוק, תלוי בגודל שלו (בין 170-310 מ"ל).

 


שואב האבק ה"קיטורי" הראשון

יצרנית שואבי האבק רואנטה זכתה ב-2017 בפרס החדשנות הבינלאומי של מוצר השנה בצרפת על שואב אבק חדש שלה, שלא רק שואב אלא גם מנקה תוך כדי כך באמצעות קיטור, מה שמסייע לשאוב יותר לכלוך וגם מנקה "על הדרך" את המשטח הנשאב. בחברה טוענים שהתוצאות הטובות ביותר מתקבלות מניקוי של משטחים קשים, מרצפות וכדומה.

מחיר: תמורת 280 אירו שתשלמו בצרפת, השואב הדו תכליתי הזה יכול להיות שלכם.


ההרשמה לפרסי מוצר השנה 2018 נסגרת בקרוב. לפרטים והרשמה - לחצו כאן

כתבות נוספות