הרשימה המנצחת: אלו הזוכים בפרסי מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2019

הצרכנים בישראל בחרו ובאירוע השנתי של זוכי "מוצר השנה - בחירת הצרכנים" הוכרזו התוצאות: מיהם המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2019. בשנה זו ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה ל-36 המדינות שבהן מוענקים הפרסים היוקרתיים

פורסם בתאריך: 26/03/2019, גיליון מיוחד

שבועיים לפני הבחירות לכנסת, מערכת בחירות אחת כבר הוכרעה: אירוע זוכי "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" נערך ביום ראשון האחרון בתל אביב בהשתתפות מאות מבכירי השיווק והקמעונאות בארץ ועשרות מובילי רשת. 


באירוע נחשפו מוצרי השנה בישראל לשנת 2019 שהם המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במסגרת מחקר צרכנים מקיף מסוגו שערך מכון המחקר קנטאר מדיה בקרב יותר מ-3,500 צרכנים. 

 

    פרסי מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2019
    פרסי מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2019


    בין הזוכים בשנה זו: היינקן 0%, מכונת כביסה משולבת מייבש AEG, משכנתא דיגיטלית של לאומי, Tyto בכללית, PURE CLAY MASKS של לוריאל פריז, סדרת חליטות ופירות של ויסוצקי ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל.

     

    ברשימה נוצצת נמצאים גם משקה יוגורט יופלה GO, סדרת בונז'ור ולתנור, מכונת קפה ניידת יוניספרסו, אפליקציית סופר-פארם, מטרנה ללא סוכר לבן וחומרי טעם וריח בכל השלבים, סדרת הטיפוח ENIGMA FX מבית GA-DE ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל.

     

    עוד ברשימת הזוכים: קוטג' תנובה בקטנה, נתב Be של בזק, אפליקציית yellow, Huggies Freedom Dry, סדרת CHILL Bath & Body של Be by Shufersal ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל.


    לכל המוצרים הזוכים בפרס מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2019:


    ישראל – החדשנית בין המדינות בעולם

    פרסי "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" מוענקים ב-36 מדינות ברחבי העולם ומוענקים בישראל כבר 14 שנה. השנה, ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות, שבהן הוענקו הפרסים השנה. "העובדה שבישראל מוענק המספר הרב ביותר של פרסי חדשנות למוצרים ולשירותים חדשים מעידה על רמת החדשנות הגבוהה בארץ, גם בשל העובדה שחברות מקומיות משיקות מוצרים ושירותים חדשניים וגם משום שחברות בינלאומיות מרבות להשיק לצרכן הישראלי, הידוע כחובב חדשנויות, את המוצרים החדשים שלהן", מסביר ערן יסעור, המייצג את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה בישראל.


    "בטבלה העולמית של Product of the Year לשנת 2019 נמצאים במקום הראשון המשווקים מישראל עם 63 פרסי חדשנות שהוענקו למוצרים ולשירותים שלהם. במקום השני - עם 56 פרסים שהוענקו להם - נמצאים המשווקים הצרפתיים, והמשווקים מבריטניה ואוסטרליה חולקים את המקום השלישי עם 51 פרסי חדשנות".


    החדשנית בעולם - ישראל. זוכי מוצר השנה 2019
    החדשנית בעולם - ישראל. זוכי מוצר השנה 2019

     

    לדברי ערן יסעור, אחת התופעות הבולטות השנה היא כמות הפרסים הגדולה שהוענקה למוצרים ולשירותים בפיתוח כחול-לבן: למעלה מ-60% מהזוכים הם מתוצרת ישראלית. "העובדה שכמות הפיתוחים המקומיים בתחומי המזון, הטיפוח והשירותים עומדת על למעלה מ-60 אחוז מכלל הזוכים מעידה על כך שישראל היא מעצמת חדשנות, שמושקות בה חדשנויות רבות ומעידה גם על כך שהצרכנים הישראלים נוטים לנסות חדשנויות ולאמץ אותן.

     

    "פרסי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' מהווים בשנים האחרונות את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים, בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", מוסיף ערן יסעור. לדבריו, "שלושת הפרמטרים לפיהם מוכתר מוצר השנה בקטגוריה הם חדשנות (25%), אטרקטיביות (25%) ושביעות רצון משימוש בפועל (50%). כמו בבחירות אחרות שנחווה בעוד שבועיים - לא מספיק רק להיות חדשני - צריך להיות גם איכותי וגם למצוא חן בעיני קהל הבוחרים – במקרה שלנו זהו קהל הצרכנים במדינת ישראל".


    את פרסי מוצר השנה בישראל מארגנת חברת פורום פאבלישינג בע"מ, שהיא גם המוציאה לאור של העיתון פורום שיווק.

    כתבות נוספות