Sephora משיקה מכוני איפור חצי-דיגיטליים

הקונספט החדש ישלב כלים דיגיטליים מתקדמים ויועצות טיפוח מנוסות במטרה ליצור את חוויית הקניות האולטימטיבית לנשים

פורסם בתאריך: 08/08/2017, גיליון 1883

רשת הקוסמטיקה הצרפתית Sephora השיקה לאחרונה פורמט קמעונאי חדש שנועד לשמר את ההצלחה האדירה שלה בקרב הצרכנים והצרכניות.

Sephora Studio. שילוב מנצח
Sephora Studio. שילוב מנצח
החנויות החדשות, הנקראות Sephora Studio, קטנות בהרבה מהחנויות הרגילות של הרשת ויתמקדו בשירותי איפור לצרכנים. החנויות ימוקמו מחוץ לקניונים וישלבו מרכיבים דיגיטליים ושירות אישי.
כמו חנויות הרשת הוותיקות, גם החנויות החדשות יציעו סשן איפור בן 45 הדקות וטיפולי פנים בני 15 דקות. בנוסף יוצע למבקרים טיפול חדש, בן 75 דקות, המתמקד במהפך במראה ובהרגלי הטיפוח של הצרכנים.
השירות החדש מתחיל בשימוש בכלים הדיגיטליים של הרשת, בהם מד הלחות ושאלון ה-Skincare IQ, אשר נועדו לבחון בצורה חכמה את צרכי העור של הצרכנים. יועצי הטיפוח יתבססו על ממצאי הבדיקות ויתאימו לצרכנים מוצרי טיפוח רלוונטיים. 
בנוסף, החנויות החדשות יעשו שימוש משולב בכלי חדש המאפשר ללקוחה לשמור רשימה של המוצרים המתאימים לה, כדי שתוכל להזמין אותם בהמשך במגוון ערוצים.
לדברי קווין מק'דונלדס, מנכ"ל ספורה צפון אמריקה, "הסטודיו משלב בתוכו את השירות השכונתי הטוב ביותר לצד הכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר, במטרה להציע לצרכניות את סביבת הקנייה המושלמת עבורן".

כתבות נוספות