גודייבה מסתערת על שוק בתי הקפה בארצות הברית

האם הרשת שרוצה להקים יצרנית השוקולדים תשפיע על שליטתה המוחלטת של סטארבקס על התחום בארה"ב


פורסם בתאריך: 07/05/2019, גיליון 1967

אמי יאנג-סקיבנר שימשה במספר תפקידי ניהול בכירים מאוד ברשת בתי הקפה סטארבקס. בין היתר  אחראית על הפעילות הדיגיטלית של הרשת בעולם, נשיאת סטארבקס קנדה ועוד. בשנת 2017 הצטרפה  יאנג-סקיבנר לחברת השוקולדים גודייבה בתפקיד המנכ"ל.

 

כעת, שנתיים מאוחר יותר, הודיעה גודייבה על פתיחת הסניפים הראשונים ברשת בתי הקפה הענקית שהיא מתעתדת לפתוח בשנים הבאות. הסניף הקבוע הראשון של הרשת ממוקם בשדרות לקסינגטון בניו יורק, סניף פופ-אפ נוסף בתחנת פנסילבניה, גם הוא במנהטן. במהלך חמש השנים הבאות מתכננת הרשת החדשה לפתוח 2,000 סניפים מסביב לעולם, שליש מהם בארצות הברית. כך עולה מדיווח של סוכנות הידיעות AP.


גודייבה. תחרות אמיתית לסטארבקס?
גודייבה. תחרות אמיתית לסטארבקס?

בניגוד לסניפים רגילים של רשת חנויות השוקולד של גודייבה, סניפי הקפה יציעו משקאות קפה, תה, קינוחים שונים, כריכים וארוחות קלות. התפריט של רשת בתי הקפה החדשה כולל גם סלטים ומרקים, והוא נוצר במחשבה על בני דור המילניום ובני דור ה-Z והצרכים התזונתיים שלהם.

 

"אנחנו רוצים לספק פתרונות הסעדה מהירים, טריים ובריאים", אמר טרי מורט, השף הראשי של גודייבה. "המותג מצליח לשמור על הרעננות שלו כבר 90 שנה בזכות ההקשבה לצרכנים", הוא הוסיף. המותג גודייבה נמצא בבעלות חברה טורקית והשווי שלו הוערך ב-2017 במיליארד דולר. החברה רוצה לייצר לפחות 40% מההכנסות שלה ממכירת קפה בשנים הבאות.

כתבות נוספות