' />

"האימוג'ים עוזרים למותגים למשוך את תשומת הלב של הצרכנים"

דוח חדש חושף: 44% מהצרכנים המשתמשים באימוג'ים יקנו בסבירות גבוהה מוצר שלצורך הקידום שלו נעשה שימוש באמוג'ים

פורסם בתאריך: 20/08/2019, גיליון 1982

האימוג'ים (סמלילים גרפיים המביעים רגשות) התפתחו בשנים האחרונות וכיום הם משמשים ככלי בידי משווקים שרוצים לבלוט במאבק על תשומת לבם של הצרכנים. כך עולה מדוח האימוג'ים הראשון של חברת אדובי.

 

מהדוח, שנערך באמצעות סקר שכלל יותר מאלף משתמשי אמוג'ים בארצות הברית, עולה כי 44% מהם יקנו בסבירות גבוהה יותר מוצר שלצורך הקידום שלו נעשה שימוש באימוג'ים. 58% אמרו כי סיכוי גדול יותר שהם יפתחו דואר אלקטרוני הכולל אימוג'י בשורת הנושא שלו.


61% מהמשתתפים בסקר אמרו כי הם רוצים לראות מותגים שמשתמשים באימוג'י המשקף את הערכים שלהם. 51% אמרו כי מותגים המשתמשים באימוג'ים במדיה החברתית עשויים למשוך את תשומת לבם יותר ממותגים שאינם עושים שימוש כזה. 64% מהמשתתפים בסקר אמרו כי הם היו שמחים לבצע קניות באמצעות שימוש באימוג'ים.


האימוג'ים. משפיעים על החלטות הקנייה
האימוג'ים. משפיעים על החלטות הקנייה

הנתון המעניין ביותר בסקר הוא הדרך בה האימוג'ים מעודדים את הקשר הדו-כיווני בין הצרכנים למותגים. כך למשל, 65% ממשתמשי האימוג'ים אמרו כי הם מעדיפים לחשוף את התחושות שלהם בפני אנשי המותג באמצעות האימוג'ים. מבין בני דור ה-Z, 83% אמרו כי הם מעדיפים לתקשר עם אנשי המותגים באמצעות האימוג'ים ולא באמצעות טלפון או הודעות טקסט.

 

חלק גדול מהמשתתפים בסקר הדגישו גם את היכולת של האימוג'ים להתגבר על קשיי השפה, ואמרו כי הם מאפשרים לאנשים ולמותגים לתקשר גם מבלי שיש להם שפה משותפת. מבין משתמשי האימוג'ים, 81% מאמינים כי אנשים שמשתמשים באימוג'ים הם נחמדים וחברותיים יותר מצרכנים שאינם משתמשים באימוג'ים. המחקר פורסם בתחילת החודש, לקראת יום האימוג'י הבינלאומי השישי. נכון למרץ 2019 קיימים 3,019 אימוג'ים שונים.

כתבות נוספות