הכול בקליק: אלו השירותים והאפליקציות הטובים ביותר

הנתב האיכותי, משכנתא בלחיצת כפתור, חיפוש טיסות זולות וביטוח הרכב המהפכני. אלו השירותים והאפליקציות שזכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2019

פורסם בתאריך: 26/03/2019, גיליון מיוחד

בעולם של היום יש המון מוצרים שנועדו לספק לנו שירות יעיל וטוב. המובחרים, החדשים והחדשניים שבהם זוכים להערכת הצרכנים שבוחרים בהם למוצרי השנה. אם עדיין לא ניסיתם אותם, קבלו את המוצרים שהתבלטו מעל כולם בקטגוריית השירות, ושזכו בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" 2019.


נתב Be של בזק

הנתב המעוצב מציע גלישה איכותית ובטוחה שכוללת Wi-Fi חכם ועוצמתי, תמיכה בסטרימינג באיכות 4K וחיבור של 30 מכשירים בו זמנית.


משכנתא דיגיטלית של לאומי

המשכנתא הדיגיטלית של לאומי מאפשרת להגיש בקשה ראשונית מהנייד או מהמחשב ולקבל תשובה באי-מייל וליווי צמוד של יועץ משכנתאות.


WAC&TALK סוזוקי

מערכת השליטה הקולית בעברית לנהג הישראלי, שמאפשרת לבצע חיוג, ניווט ב-WAZE, הפעלת נגני מוזיקה ממערכת המולטימדיה ובחירת תחנת רדיו בפקודה קולית.


אתר קאשבק פלוס של cal

האתר מאפשר לקנות גאדג'טים, בגדים, חופשות בארץ ובחו"ל ועוד – ולקבל כסף בחזרה. הכסף מופקד בחשבון הבנק או הפייפאל של הלקוחות.


smart click

מנוע חיפוש טיסות גמיש באפליקציית smartair, המאפשר למצוא בלחיצת כפתור את הטיסות הזולות ביותר לכל יעד בעולם.


ביטוח רכב PROTECT של כלל

פוליסת ביטוח שכוללת מצלמת דרך חכמה שמלווה את המבוטח בנסיעותיו, מדווחת online במקרה של תאונה ונמצאת בקשר עם מוקד סיוע.


שירות סליקה מהירה של לאומי קארד

תהליך דיגיטלי שמאפשר לעסקים קטנים, בחמישה שלבים בלבד ובאותו יום, להצטרף לשירותי הסליקה של לאומי קארד במהירות ובקלות.


אפליקציית סופר-פארם

לא צריך ארנק. מהיום עורכים קניות בסניף כרגיל, אבל משלמים בקופה באפליקציה, צופים בחשבונית וקוראים ביקורות של צרכנים על מוצרים. 


אפליקציית yellow

אפליקציה המאפשרת תשלום דיגיטלי בתדלוק בתחנות פז ובחנויות yellow. התשלום באפליקציה צובר קאשבק בכל פעם שמתדלקים או רוכשים בחנויות yellow ובאתר.


לאומי me

לאומי me מורכב מאפליקציה ייעודית וכרטיס נטען לבני נוער, המאפשר להם למשוך כסף ולרכוש בחנויות וברשת, ולהורים - לעקוב אחר ההוצאות.


האפליקציה למסחר של בנק הפועלים

האפליקציה שמשדרגת את חוויית המסחר בשוק ההון, בזכות תשתית חדשה, ניהול ביצועים אוטומטי וטכנולוגיה מתקדמת ל-TIME TO MARKET מהיר.

כתבות נוספות