מכשיר חדש יזהה זיופים של מותגי אופנה

באמצעות אלגוריתם מתוחכם ומאגר מידע של מותגי היוקרה הגדולים, תאפשר המערכת לצרכנים לזהות תוך שניות בין המקור לבין זיופים

פורסם בתאריך: 19/09/2017, גיליון 1889

מכשיר חדש בשם Entrupy שהושק לאחרונה משתמש בטכנולוגיית למידת מכונה על מנת לאתר את ההבדלים בין מוצרי יוקרה של מותגים לבין הזיופים שלהם. המערכת שבמכשיר מנתחת תמונה מיקרוסקופית של המוצר שנמצא על המדף, ומשווה אותה עם מאגר נתונים הכולל יותר משלושה מיליון פריטים של מותגי יוקרה. המערכת מכירה את סוגי החומרים בהם משתמשים המותגים, ומזהה את איכות העבודה.


 

"רמת הדיוק של המערכת בזיהוי זיופים מגיעה ליותר מ-98%", אמר לקשמינריאנו סאברמניאן, פרופסור מאוניברסיטת ניו יורק. המערכת אינה פולשנית ולא גורמת נזק כלשהו לפריטים הנבדקים באמצעותה. במרבית המקרים נדרשות למערכת 15 שניות על מנת לבצע את הזיהוי ולדווא כי הפריט בו חושק הצרכן אינו זיוף של הפריט המקורי.


Entrupy. שלא יעבדו עליכם
Entrupy. שלא יעבדו עליכם

המערכת זוכה להתעניינות גדולה בקרב מותגי היוקרה, ועד היום היא גייסה 2.6 מיליון דולר לטובת המשך הפיתוח. מערכת נוספת שפותחה לאחרונה, מדמה לשון ביונית והיא מאפשרת לצרכנים לזהות האם המשקה האלכוהולי שהם רכשו הוא אמיתי או מזוייף.


לפרטים נוספים - לחצו כאן

כתבות נוספות